brentcalaerts
+ nog 5
Leerling verkenner
•
5 Berichten
Waar kan ik een klacht indienen?
Ik heb sinds een maand geleden problemen met mijn netwerk. Er was regionaal blijkbaar een probleem. Sinds deze problemen werkt mijn bridge modus niet meer. En als je aan de klantendienst dit woord nog maar laat vallen blokken ze alles af of sturen ze je van hier naar daar zonder echt een antwoord te krijgen.
Ik verwacht absoluut niet dat ze me helpen met het opzetten of instellen van de bridge modus. Maar als ik vraag of het mogelijk kan zijn dat de modem defect is en dat hierdoor de bridge-modus niet werkt wordt ik afgeknauwd. Want dit valt niet onder hun support...
Voor al deze problemen heeft dit perfect gewerkt. Sinds deze problemen krijg ik in bridge modus geen ip meer op mijn router. Enkel de eerste minuut, daarna valt die weg en zie ik 0.0.0.0
Vraag
•
Bijgewerkt
97
2
0
ReadyFreddy
+ nog 16
Ervaren verkenner
•
@brentcalaerts Probeer eens de modem te resetten en dan opnieuw de bridge mode proberen in te stellen.
(bewerkt)
0
0
Gregory
+ nog 56
Super User
•
de modem kan ook stuk zijn, kun je testen door te resetten en die niet in bridge te zetten en te zien of het wan ip address wegvalt
Anderzijds kan het ook je router zijn. Hij krijgt wel degelijk een wan ip address
Kan wel meer dan een minuut duren eer je een wan ip address krijgt na het heropstarten
1
0