6 Berichten
ik heb reeds een jaar geen toegang meer tot de klantenzone. Sinds ik mijn gsm nummers heb overgezet naar Hey! telecom, geraak ik niet meer op het portaal. Reeds 10tallen frustrerende telefoontjes later met de helpdesk, geraakt dit niet opgelost. een nieuwe gebruiker aanmaken lukt ook niet, iedereen blijft zogezegd maar mijn account resetten, maar de foutmeldingen blijven hetzelfde.
Ik hoop dat ik via deze weg iemand te pakken krijg van de helpdesk die mij wel kan helpen....
Vraag
•
Bijgewerkt
154
8
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@Bytemybits goedemorgen,
ik vermoed dat je bij Hey een account moet aanmaken.
En dat je oude acount daar niet werkt.
Succes.
0
B
Bytemybits
@Josette Bij Hey! werkt mijn account. Mijn account bij orange werkt niet meer. Vermoedelijk stond mijn gsm nummer als gebruiker in de orange account. waardoor deze nu niet meer werkt. De oplossing is volgens mij om mij manueel te verwijderen, of mijn diensten te verwijderen en als nieuwe klant aan te maken.
Ik heb dit reeds meerdere malen aangekaart bij de helpdesk, doch wordt ik weeral door een ander persoon afgewimpeld met een reset en "probeer het eens binnen 2 dagen als de verandering is doorgevoerd op server"
Na 10 maand aanmodderen zou ik graag eens een oplossing zien...
0
0
RizlaineB
+ nog 56
Community Manager
•
Hallo @Bytemybits ,
Ik wil het beter begrijpen. Zijn al je diensten overgezet naar hey! of heb je nog een abonnement bij Orange?
(bewerkt)
1
0
ReadyFreddy
+ nog 16
Ervaren verkenner
•
@Bytemybits Heb je eigenlijk nog iets waarmee je klant bent bij Orange ??? of enkel nog vast internet ?
Zoniet dan anders heb je deze niet meer nodig toch ? alleen dan bij Hey een account . . .
0
0
B
Bytemybits
ja natuurlijk heb ik nog diensten bij Orange, mijn vaste internetlijn. Het zou wat gek zijn dat ik een werkend account wil zonder actieve diensten :))
0
0
B
Bytemybits
Heeft iemand dit probleem al even kunnen bekijken? mvg
0
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@Bytemybits goedenavond,
als je iemand anders antwoord vb: zet dan voor de naam @RizlaineB anders zien deze mensen dat niet!
Misschien dat eens proberen wat je schrijft maar wacht nog even op een antwoordje.
Wij kunnen nergens iets nakijken.
(bewerkt)
0
Daimao
Ik had dit ook tot iemand voor mij de login aanmaakte en ik achteraf het wachtwoord wijzigde. Gewoon blijven bellen tot je een bekwaam iemand aan de lijn hebt.
1
0