jonascloet's profile

7 Berichten

Mobiel internet

Mobiel internet werkt ook niet optimaal

Super User

• 

11.3K Berichten

@jonascloet  kan je iets meer vertellen wat er dan precies niet correct werkt ? 

7 Berichten

Regelmatig hapert de verbinding

Super User

• 

11.3K Berichten

@jonascloet  dus je bedoeld dat je uitvallende internet connectie hebt en dan bedoel je de 4G verbinding. 

En is dat bij jullie thuis of is dat als je onderweg bent? En krijg je dan bepaalde meldingen of heb je dan ineens geen connectie meer ? 

7 Berichten

Onderweg. Ik gebruik een 4g modem voor ipads

De verbinding valt veel weg

Super User

• 

11.3K Berichten

@jonascloet  wat je altijd eens kan doen is als je dat probleem hebt is je toestel herstarten. Moest dat geen oplossing brengen ook altijd eens kijken of er in die regio voldoende masten staan voor de dekking. Met die regio bedoel ik als je dus het probleem hebt op 1 bepaalde plaats.  http://zendmasten.be/ hier kan je dat eens nakijken. Moest je het in verschillende regio's hebben dat probleem kan je ook altijd je simkaart omruilen. Wat je ook nog eens kan doen is je simkaart testen in een ander toestel want het kan ook toestel gebonden zijn. 

7 Berichten

Simkaart is maar 6 maanden oud en zendmast staat zo een 700m van hier

7 Berichten

Probleem opgelost. Er was een probleem in het systeem van Orange zelf

Super User

• 

11.3K Berichten

Perfect @jonascloet  dat het opgelost is dat lees ik graag. Vergeet ook niet de post te markeren die je het beste geholpen heeft.

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•