Profiel van bassamak

1 Bericht

Mobile Data

Nu ik heb abonnement van 20€ met 4g maar ik heb in de web gezien er is 5g data met dezelfde prijs !!!

Hoe kan ik mijn abonnement verhogen ?

Alvast bedankt. 

Super User

 • 

11.3K Berichten

@bassamak  bij de nieuwe abonnementen krijg je 1GB data erbij. Je kan in je klantenzone je abonnement aanpassen en je hebt die extra GB erbij. Je kiest voor Go Intense of een ander abonnement en de aanpassing wordt door gevoerd.

Super User

 • 

7.2K Berichten


@bassamak  schreef:

Nu ik heb abonnement van 20€ met 4g maar ik heb in de web gezien er is 5g data met dezelfde prijs !!!

Hoe kan ik mijn abonnement verhogen ?

Alvast bedankt. 


Je hebt nu een Koala. Stap over naar de GO Plus en je hebt voor dezelfde prijs 5 GB ipv 4GB. Opgelet, je moet dan wel uw toegang tot Orange Cloud en uw abo op Coyote inleveren. En er is geen weg terug. Twee keer nadenken dus.

Wil je overgaan? Ga naar de website - gsm-abonnementen en klik daar op bestellen. Het kan zijn dat dit momenteel niet werkt, de vernieuwde website vertoont nog mankementen. Of telefonisch op de 5000.

Of maandag in een shop. Keuze genoeg.

Super User

 • 

11.3K Berichten

@Cdt24801  ik heb dat vandaag ook geactiveerd en was eigenlijk meteen actief dus dat valt mee. Maar wat je zegt het zijn genoeg mankementen helaas.

Orange-medewerker

 • 

571 Berichten

Nu ik heb abonnement van 20€ met 4g maar ik heb in de web gezien er is 5g data met dezelfde prijs !!!

Hoe kan ik mijn abonnement verhogen ?

Alvast bedankt. 

Hallo @bassamak,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

Loading...