Pisteur confirmé
•
10 Berichten
WiFi Buddy van Orange
Ik heb mij een Wifi Buddy van Orange aangeschaft.
Dit is een draagbare MiFi van ZTE met een Orange datakaart van 5GB.
Handig voor in de wagen of om mee te nemen in landen waar de roaming data zeer duur is.
Nu wil ik deze kaart herladen maar nergens vind ik informatie waar of hoe ik dit kan doen.
De sim data kaart die in het apparaat zit daar staat alleen Hello Orange op vermeld en een Pin en Puk code, dat is alles. Heeft iemand hier ervaring mee ?

Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Zou eens zien of die werkt met je sim kaart van je telefoon (eerst de pincode ervan doen)
Indien ja, schaf je een surf extra card aan ( Surf Extra Card - Simkaart voor tablet | Orange België )bij je huidig abonnement. Doe daar de pin vanaf en steek die in je airbox.
Indien je mobiele data van je huidig abonnement niet volstaat, kun je een hoger abonnement nemen.
Let op - enkel in de EU, en Go Intense = max 35 GB EU, Go Extreme max 45 GB EU, daarna 0,002178 €/MB of 2.2 EUR/GB
3
0
LV
Pisteur confirmé
•
10 Berichten
-
0
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@LV een goedemiddag,
misschien kan je hier even lezen gaan.
Klik op de blauwe hier.
Succes.
8
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
607 Berichten
Hey @LV ,
Ik heb nog niet gehoord van een wifi buddy en ook niet van dat soort abonnement. Je maakt me dus erg nieuwsgierig! Heb je soms een link met meer info? Want via de zoekfunctie op de website krijg ik geen resultaten op wifi buddy.
3
0