Profiel van TribeofEve

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Orange Thank you compensatie

Waarom krijg ik geen antwoord op m'n vraag?!

Door de panne hebben de klanten ern competitie gekregen. Via sms werd dit doorgegeven. Orange-info. Je hebt onlangs problemen ondervonden bij je TV dienst. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Om een nieuwe start te maken, schenken we jou een cadeau via ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Activeer het via de My Orange-app https://onelink.to/qjmus5 

Deze is nergens te vinden op de app.

Enkel de vertrouwde voordelen kan ik activeren, maar helemaal niets extra door die panne!!!

Ook heb ik een week of 2 geleden gezien dat ik gezien 20 GB kon activeren of weggeven. Deze had ik graag aan m'n zoon gegeven, volgende week. Maar dat is ook plots zomaar verdwenen!!!

 

Waar is onze compensatie?

Binnenkort is deze zelf verlopen.

Pisteur expérimenté

 • 

30 Berichten

Bij mij ook alles plotsklaps verdwenen. 

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Hoe kl*te is dat.

We zijn al jaren klant en klantvriendelijkheid is er niet.

Ik weet niet hoe ze nog te contacteren

Super User

 • 

7.7K Berichten

Denk dat ze het al wel weten, @TribeofEve 

Denk niet dat je de enige zijt

Pisteur expérimenté

 • 

30 Berichten

Bij mij zijn er opnieuw verschillende cadeaus terug beschikbaar. Maar wat als compensatie voor de panne is, is me niet duidelijk 

Een muziekabonnement voor 3 maanden

Een tijdschriftenabonnement voor 1 maand

2 0f 5 Gbyte ( geen 20)

60 minuten

Fotoprints

 

 

Super User

 • 

7.7K Berichten

Je moogt zelf kiezen, @selleslagchris 

Super User

 • 

7.7K Berichten

Bij mij is die 20 GB ook verdwenen, @TribeofEve 

je hebt altijd 30 dagen de tijd om een cadeau te activeren.   Zolang zal het wel niet duren eer het opgelost is

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Het was alleszins niet ouder dan 30 dagen.

En het duurt nu toch al eventjes. Contact opnemen doen ze blijkbaar niet terug  niet via mail, noch FB Messenger.

Super User

 • 

7.7K Berichten

Orange App cadeau probleem is intussen opgelost, @TribeofEve 

Loading...