4 Berichten
Hallo, ik ben al 2 jaar Orange klant maar heb de laatste dagen een probleem met mijn @telenet mail adressen. Als ik een binnegekomen mail wil doorsturen via één van mijn @telenet.be adressen komen die niet toe bij de ontvanger, ook niet in spam. Nieuwe mails, mails naar Telenet onderling, en mails verstuurd via bv @gmail.com, komen wel aan. Getest op verschillende pc's, macs en iphones in mijn netwerk .... zelfde resultaat. Als ik mij mail programma laat connecteren via Orange 4/5G, dan is er geen probleem. Het is dus een combinatie van de Orange modem en een doorgestuurde mail via een @telenet.be adres. Raar, nog nooit meegemaakt :). Iemand een idee? Groetjes, Yves
Vraag
•
Bijgewerkt
106
5
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@YvesVL goedenavond,
en welk mailprogramma heb jij?
Staat er géén vpn in de weg?
0
0
YvesVL
Goedemiddag Josette, ik heb verschillende mail programma's geprobeerd: Mail op iPhone, Mail op iMac, Outlook op iMac, Outlook op Windows 10 en Windows 11 .... steeds hetzelfde resultaat. Ik maak geen gebruik van een VPN. Andere mailboxen werken perfect, en ook nieuwe mails lukken. Het zijn enkel doorgestuurde mails via @telenet.be.
0
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@YvesVL dan lijkt me toch dat het probleem bij Telenet ligt en niet compatibel meer is
met het netwerk van Orange.
Zou daar toch eens inlichtingen vragen, of misschien is er een update van een of ander geweest.
Dan loopt het ook wel eens fout.
0
0
YvesVL
Bedankt Josette, ik had vanmiddag de vraag ook al gesteld bij Telenet. Ze zijn er mee bezig. Wel raar dat het dan via het mobiele 5G Orange netwerk wel gaat. Als Telenet een oplossing zou vinden, zal ik het hier ook posten.
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@YvesVL Goedenavond we duimen dat ze het snel vinden.
0
0