Profiel van Neleke_7

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

Google nest mini

Hallo allemaal

wat zijn de ervaringen met de google nest mini?

bij ons is her best wel zoeken naar wat deze begrijpt.

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Ik volg deze graag ... ken er niets van 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Wolftje2  schreef:

Ik volg deze graag ... ken er niets van 

Ik ook niet Smiley surpris

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Ken er ook totaal niets van ... ik volg

Super User

• 

7.2K Berichten

@Wolftje2  schreef:

Ken er ook totaal niets van ... ik volg

Zijn we al met twee ... Smiley tirant la langue

Apprenti guérisseur

• 

244 Berichten

Om het onder de knie te krijgen kun je ook de Google Assistent gebruiken die je kan terugvinden op play store hier heb je de link https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.googleassistant

Kan je gebruiken op je smartphone alsook leert die je stem die je in samenwerking met Google nest mini kan gebruiken. Je smartphone kun je met die app. ook gebruiken op smart toestellen.

Employé Orange

• 

198 Berichten

Ik gebruik deze als alarmklok, radio (internet radio weliswaar), om netflix mee aan te sturen, receptjes op te zoeken en de stapjes af te lopen tijdens het koken.  Gewoon zeggen "hey google, volgende" en die gaat naar de volgende stap in het recept, keihandig.  Ik bestuur eveneens mijn belichting thuis en enkele stopcontacten ermee aan.

Om alarmen in te stellen voor tijdens de weekdagen herhaald gewekt te worden:

Hey Google, wek me op de doordeweekse dagen om xx u xx 's ochtends.

4.4K Berichten

@Neleke_7 

Ik heb deze al enkele dagen en via Google Home kan je deze installeren en koppelen!!!

Ik gebruik de Nest voor veel dingen, zo kan ik via spraak Netflix, mijn tv en radio bedienen. Als ik informatie nodig heb bv over treinuren of tot hoe laat de winkel nog open is vraag ik het gewoon en krijg ik duidelijke feedback!! Ben er wel tevreden over! Je kan ook via de Nest bellen, maar dat moet ik nog tegoei instellen!!!

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

Dit doen wij er ook mee maar wat hij de eene keer begrijpt en vlot doet wat we vragen begrijpt hij dan de volgende keer weer niet. Ik vind het toch nog zoeken hoe je iets correct vraagt

Apprenti guérisseur

• 

244 Berichten

Raad aan om eens naar de filmpjes op Google you tube te gaan kijken omtrent Google nest mini enz.

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

bedankt voor je tip. Lijkt me een goed idee.

Apprenti guérisseur

• 

244 Berichten

@Neleke_7 nog even een hele goede link die je de werking uitlegt van Google Assistent die er tenslotte voor zorgt dat je Google nest mini goed werkt :

https://androidworld.be/nieuws/google-assistent-activeren/

Employé Orange

• 

198 Berichten

Vandaag nog een mini toegevoegd aan de set-up.  Perfect voor in mijn keuken.

's Morgens "hey google, zet Joe FM op in alle kamers" en heb zalig kamer tot kamer m'n favoriete zender via TuneIn 🙂

Apprenti guérisseur

• 

244 Berichten

@TomN dan heb ik toch nog een vraagje omtrent de verwarrende info omtrent de promo, er staat ook als je een love pakket hebt dat je recht hebt op een Google nest mini doch moet je eerst Koala nemen terwijl je als je enkel Koala neemt op je smartphone dat ook krijgt ? Op zijn minst verwarrend omdat ik een love pakket heb met 2 smartphone nummers en geen recht op heb zonder noch eens extra Koala te nemen op 1 van de smartphone nummers terwijl je de klant voor 1 jaar zou kunnen binden aan het Love pakket. ? Daar zou Orange toch effe moeten over nadenken. (ondertussen al wel met een Black Fridaydeal in huis gehaald) 

Employé Orange

• 

198 Berichten

Hey @Movieman 

Daarvoor neem je toch best contact op met de collega's van de klantendienst.  Zij kunnen nakijken wat in jouw situatie van toepassing is (niet zo mijn kennisgebied - ben een techie 🙂 ).

Ikzelf zit hier ook maar als gebruiker van de diensten en om hier en daar, waar ik kan, wat verheldering te brengen met eigen ervaring (of ff te zoeken op de site en ernaar te verwijzen).  Voor jouw geval moet ik je ook zelf het antwoord schuldig blijven, daarom dus de verwijzing naar de klantendienst (of misschien een van de andere fellow Tribers die eventueel het antwoord kennen).

Apprenti guérisseur

• 

244 Berichten

@TomN was niet persoonlijk bedoeld hoor. Heb hierover al met de klantendienst gebeld en kreeg dit antwoord zowel op de 0800 verkoopnummer als de 5000. Vandaar mijn verwondering op de promo die op zijn minst verwarrend is.

Employé Orange

• 

198 Berichten

Hey @Movieman 

Geen probleem hoor 🙂

Dit lijkt mij iets wat @Totem of @LianaA misschien wat meer duidelijkheid over kunnen vinden.  Ik vermeld ze even in de hoop dat zij wat licht kunnen schijnen op deze vraag 🙂

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Graag wat meer informatie,  Google nest mini?

Wat kan je daar mee?

Grtz

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

Ik gebruik hem vooral voor:

het uur, timer, muziek, openingsuuren van winkels opvragen of een adres laten opzoeken. 

maar je kan ook vragen om iets af te spelen via netflix ed. Op je tv.

Apprenti guérisseur

• 

244 Berichten

@Bounty8400 meestal te gebruiken met slimme toestellen die werken met wifi om het eenvoudig te zeggen. Je kan er ook het licht mee aan en uit doen indien je slimme lampen gebruikt die wifi gebruiken. Robotstofzuiger enz. zoals reeds eerder geschreven door @Neleke_7 Netflix, de nieuwsberichten, het weer. Volg deze link : https://www.smarthomemagazine.nl/2019/05/google-nest-hub-alles-dat-je-moet-weten-over-dit-slimme-display/

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Bedankt voor de info. 

Apprenti pisteur

• 

7 Berichten

Waarvoor gebruik je dit juist? Ik heb er nog nooit over gehoord 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Jolientanghe221  schreef:

Waarvoor gebruik je dit juist? Ik heb er nog nooit over gehoord 

Bounty hierboven heeft net dezelfde vraag gesteld. Wanneer je even drie posts naar boven scrolt zul je de antwoorden op zijn (en dus ook uw) vraag vinden.

Éclaireur novice

• 

1 Bericht

Super User

• 

7.2K Berichten

@groulez1991 

Heb je een vraag of suggestie? Schrijf ze hier dan maar gerust neer.

Pisteur expérimenté

• 

29 Berichten

Je kan er alles mee doen dan dat je al kunt doen via Google Assistent op de nieuwere en nieuwste smartphones.

De speaker wordt dan geconnecteerd direct met je telefoon. En je kan op afstand een commando geven via de box aan Google met de woorden "OK GOOGLE".

Daarna met bijvoorbeeld de vraag: Hoe wordt het weer morgen in Leuven?

Google Assistent geef je dan gelijkj antwoord dmv een vriendelijk Nederlandse stem.

Je kan hem allerlei dingen laten opzoeken.

In de toekomst wordt de Nederlandse stem zelfs een Vlaamse!! Mischien wel met de stem van Martine Thange! LOL

Pisteur expérimenté

• 

13 Berichten

De Google Nest mini was voor mij ook nieuw en vond de aanbieding wel de moeite om is te testen. Ik heb er ook mijn Hue verlichting aan gekoppeld en is wel een leuk hebbedingetje!

Loading...