Christopher67's profile

Leerling verkenner

• 

5 Berichten

Internet valt tegenwoordig regelmatig weg

Ik ben reeds meer dan anderhalf jaar overgeschakeld van Telenet naar Orange, tot enkele maanden geleden erg tevreden maar sinds begin de zomer valt mijn internet om de haverklap weg. Er was reeds 2 maal een tussenkomst van een technieker omdat ik dacht dat het aan de modem lag, maar geen van beiden die ook de connectie aan de straat heeft gecontroleerd. Als ik naar de klantendienst bel, dan geraken ze zelf ook niet op mijn modem op het moment dat het internet wegvalt.

Ik heb meestal wel een sterk WiFi-signaal in het appartement maar zonder internet ofwel valt het om de zo veel minuten weg.

Je kan soms niet eens TV kijken omdat de verbinding zo snel weg valt. Ik stream alles omdat ik Google TV heb, dus zonder TV box.

Op zo een moment start geen enkele app op, geen Netflix, geen Amazon Prime, geen VRT Max, geen VTM Go, geen Play, enz....

Je smartphone schakelt dan ook naar data op 5G en verbruikt op die momenten ook je duurzame data.

De regio is 9300, zijn er soms mensen die nog problemen ondervinden in deze ruime regio?

Geen reacties!

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.4K Berichten

11.4K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User