Profiel van Mohamed1984

Beginnende scout

• 

3 Berichten

Trouwe klanten krijgen minder dan nieuwe klanten

Ik vind het echt jammer dat trouwe klanten geen gebruik kunnen maken van de nieuwe, goedkopere tariefplannen. Als je al jaren klant bent en meerdere abonnementen hebt, verwacht je toch dat je minstens dezelfde voordelen krijgt als nieuwe klanten. Op deze manier lijkt het alsof bestaande klanten minder belangrijk zijn en dat is spijtig. Zo verlies je mensen, want ik zit er zelf serieus aan te denken om op te zeggen.

3 Berichten

Ik heb net gebeld. Het antwoord is gewoon dat de levenslange bonussen enkel voor nieuwe mensen zijn dus zelfs als je belt krijg je hun mooie aanbieding voor nieuwe mensen niet. Dus ik betaal nu levenslang 13 euro meer voor minder te krijgen.

Dat vind ik een spijtig verhaal dus ik zal gaan rondzoeken om te veranderen.

Super User

• 

8K Berichten

je moet eens goed kijken naar de voorwaarden

3 Berichten

Ik heb goed naar de voorwaarden gekeken, ik denk dat u ze misschien nog eens moet lezen. Ik vertrek. Ik heb ergens anders goedkoper gevonden voor mij en voordeliger dankzij deze actie.

Ik zal u even helpen hier zijn de voorwaarden voor de levenslange kortingen die wij niet kunnen krijgen:

Promo : Start / Zen / Giga Internet: -10€/maand levenslang korting:

Je ontvangt 10 EUR (inclusief btw) korting per maand op het Start/Zen/Giga Internet gedurende de volledige duurtijd van je contract, en 8 EUR (inclusief btw) korting per maand op een mobiel abonnement vanaf Mobile Medium voor de volledige duurtijd van je contract

Dit is buiten de multiproduct voordeel waar je het over hebt. Dus het vervalt niet na 6 maanden zoals je zegt Gregory.

Dus voor internet en 2 gsm abonnementen is levenslang 46 euro korting. per maand levenslang.

Dit kan je makkelijk zien als je een nieuw pakket maakt en de voorwaarden leest voor iemand met een nieuw contract.

Dit staat er als je een nieuw contract simuleert:

• 4 €/maand op je Start Internet
  • 10 €/maand op je Start Internet
  • 8 €/maand op je 1e abonnement Mobile Medium
  • 8 €/maand op je 1e abonnement Mobile Medium
  • 8 €/maand op je 2e abonnement Mobile Medium
  • 8 €/maand op je 2e abonnement Mobile Medium

Of een voordeel van 552 per jaar, levenslang.

552€/12 is 46 euro per maand korting levenslang.

Maar je moet je eigen conclusie trekken Gregory ik wil alleen niet dat mensen in vals geïnformeerd worden dus als ik het verkeerd heb toon het me dan a.u.b.

Super User

• 

8K Berichten

@Aliaxi​ Heb verkeerd  gezien.  

Beginnende scout

• 

3 Berichten

@Aliaxi​ ik heb ook die berekening gemaakt en gebeld. Echt zot dat ze de bestaande klanten ook niet mee laten genieten. In die 8j klant heb ik heel veel van mensen in mijn omgeving kunnen overtuigen om Orange te kunnen nemen. Maar spijtig worden wij nu aan de kant geschoven voor nieuwe klanten. Naar wat ga jij veranderen 1 als ik dat vragen mag?

3 Berichten

@Mohamed1984​ Na rond te zoeken en te vergelijken kwam ik bij base uit. Met wat ik wil kom ik daar goedkoper uit. Mocht Orange meer flexibel zijn geweest had ik niet weggegaan. Ik heb ook in het verleden Orange aan mensen aanbevolen. Maar de laatste jaren altijd maar prijsverhogingen. Wat ik ergens begreep maar dan nieuwe klanten meer geven voor minder en dan tegen trouwe klanten nee zeggen als ze er achter vragen.

Dit is Telenet gedrag het is de reden dat ik daar ben weg gegaan. Echt spijtig.

Leerling verkenner

• 

11 Berichten

de promoties voor nieuwe klanten moeten betaald worden door de trouwe klanten. toch eens bellen met Orange/facturatie, en daar vriendelijk vragen wat ze voor u kunnen doen. Heb ik ook gedaan.

Beginnende scout

• 

3 Berichten

@jazztown​ heb ik ook gedaan. Ik kreeg een korting van 10€. Heb jij iets beter gekregen 🙄

Leerling verkenner

• 

14 Berichten

@Mohamed1984​ Hier exact hetzelfde verhaal, met dezelfde afloop als bij jou.

Om precies dezelfde reden ben ik na 17 jaar bij Telenet gaan lopen. Men kan beter een maandje terug naar Telenet gaan om dan opnieuw Orange te worden. 12 € per maand is op een jaar toch al wat geld. 

Het is jammer dat er in onze straat nog geen fiber ligt, anders was ik al direct weggeweest. Ben afhankelijk van snel internet.

Leerling verkenner

• 

26 Berichten

Als je lid bent van oa Natuurpunt kan je ook levenslange kortingen krijgen via de Cooldeals.

Ik hoop dat dit momenteel nog bestaat, maar dat gold in ieder geval voor elk onderdeel apart.

Loading...