Pascale-vh's profile

4 Berichten

TV Replay

Zijn er nog klanten met dit probleem?.

Ik heb begin dit jaar een brief van orange ontvangen met de tariefplan wijzigingen en met onderaan vermelding " de Replay wordt automatisch in je Tv-abonnement geactiveerd" we zijn nu 8 maand verder en is dit nog steeds niet actief. Ik bel de technische dienst op. Antwoord: oh ja u heeft nog een oude tv box en dat kan niet gratis geactiveerd worden. Ik zou 49€+ 59€ (box en aansluiting) hiervoor moeten betalen. Ben als trouwe klant (+15j) zo teleurgesteld. Dat had men in die brief wel mogen vermelden. Ik krijg niks als trouwe klant. Denk dat het tijd wordt om op te stappen bij Orange. 

Geaccepteerde oplossing

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Pascale-vh  Goedemiddag 

ik dacht dat je via de Orange  TV app 

gratis kon terug kijken.

Heb je met nr 5000 getelefoneerd? 

Super User

• 

8K Berichten

Als je hem laat opsturen en na zelf installatie de oude terugstuurt kost het maar 49 EUR

Die 49 EUR zijn administratieve kosten voor de afhandeling (wordt door een externe firma gedaan)

zie https://community.orange.be/nl_NL/conversations/decoder/orange-lanceert-zijn-nieuwe-decoder/6847f60e168e5500c4a6374b 

Zelf installeren gaat vlot https://community.orange.be/nl_NL/conversations/tips-tricks-van-de-community/installatie-nieuwe-tv-decoder/6847f74d168e5500c4b00d61 

(bewerkt)

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Gregory  het antwoord was al geaccepteerd dus oké. 

Super User

• 

8K Berichten

So what ?

4 Berichten

Bedankt voor alle toelichting. Vind het jammer dat ik er voor moet bij betalen. Bij telenet werden de oude Tv- boxen gratis omgeruild. In 2022 werden vrienden van mij daarover geïnformeerd dat ze hun oude box gratis konden omruilen. 

Ik als trouwe klant moet hier nu voor betalen, jammer.

4 Berichten

@Gregory bedankt voor je informatie en verwijzingen.

Ben niet zo handig met dit forum gebruik. Eerste maal na meer dan 15 jaar dat ik echt ontevreden ben over de dienstverlening.  Thanks

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•