@Neleke_7 dat zou een gehele makkelijke functie zijn maar denk wel dat het bij deze niet gaat werken.Moest men zich verspreken ja dan heb je prijs he 🙂
Heb vandaag de google nest hub gaan halen. Ben er erg tevreden van moet ik zeggen. Bellen ga ik er wel niet mee doen want heb de functie uitgezet.
Maar voor de rest zeer tevreden van de google nest hub kan er nog geen negatief woord over zeggen. probeer enkel nog wat andere apparaten aan de praat te krijgen maar komt wel in orde.
@Anonymous heel toevallig zit ik een beetje met hetzelfde probleem. Wil mijn gehele sonos systeem erop laten bollen maar krijg het nog niet voor elkaar . Dus spotify speelt maar het moet op de sonos afspelen als achtergrond muziek voor bezoek of als gewoon muziek als men geen tv aan heeft. Maar ook dat lukt nog niet.
patrick2
+ nog 55
Super User
 •Â
@Neleke_7 dat zou een gehele makkelijke functie zijn maar denk wel dat het bij deze niet gaat werken.Moest men zich verspreken ja dan heb je prijs he 🙂
0
0
AU
Anonymous User
+ nog 33
@Neleke_7
Je kan met Google nest, iedereen bellen die in je google contacten staan! Noodnummers kan je tot op heden nog niet bellen!!!
Je kan ook gebeld worden op je Google nest als jij en je contacten Google Duo instellen, maar dit terzijde.
3