Profiel van jego

Pisteur expérimenté

• 

21 Berichten

AANHOUDEND PROBLEEM: Modem schakelt regelmatig bridge mode uit

Ik heb intussen sinds een hele tijd een Technicolor CGA437AORB modem.

Sinds een tijd lijkt de modem regelmatig te herstarten en is de bridge mode uitgeschakeld.
Dit lijkt meestal 's nachts te gebeuren.

Contact met Orange verloopt stroef, er komt geen oplossing en men lijkt niet te begrijpen waarover het gaat.
Kreeg zelfs op een bepaald moment het antwoord dat het normaal is dat mijn modem regelmatig reset...

Iemand een idee?

Pisteur expérimenté

• 

21 Berichten

Ondertussen weer dezelfde problemen na een periode dat het goed werkte.....

Pisteur expérimenté

• 

21 Berichten

Vorige keer werd mijn modem vervangen en dan heeft het goed gewerkt van midden juni tot eind augustus.

Nu sinds begin september meerdere malen per dag herstart de modem en na deze herstart is de bridge mode uitgeschakeld.

Opnieuw heeft Orange een technieker gestuurd, deze heeft de kleine versterker vervangen.

Men weet duidelijk niet wat er aan de hand is en men doet maar iets, absoluut geen commentaar op de techniekers die langsgeweest zijn.

Geen van beide kon een antwoord geven waarom mijn modem constant herstart en bridge mode uitschakelt.

Al 100 keer de modem gereset, herstart,....

Niets helpt.

In de modem details zie ik het volgende:

Reden laatste herstart erouter-mode-change-triggered-reboot

Ik zal nogmaals contact opnemen met de helpdesk, waarschijnlijk opnieuw zonder resultaat.

Men weigert door te schakelen naar een technisch profiel.

Ondertussen weer meer dan een week constant problemen.

3 Berichten

Idem hier, heb sinds een week internet van Orange. Vannacht om 1:15 is de modem terug in router modus gegaan. Geen aanleiding toe, geen reboot of stroom uitval geweest.

Loading...