Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
Activatieperiode nieuwe badges?
merlevede
1 Bericht
vrijdag 9 november 2018
Hoe lang duurt het tegen dat je account erkent dat je een bepaalde badge behaald hebt?
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
Geaccepteerde oplossing
patrick2
+ nog 55
Super User
•
11.3K Berichten
8 jaar geleden
@merlevede dat is afhankelijk van welke badge en van u zelf. Hoe langer u de bepaalde dingen gebruikt des te eerder u een badge verdient.
Voorbeeld : u gebruikt al geruime tijd een iphone dan verdiend u een apple badge.
Dus u moet al langer bepaalde dingen echt goed gebruiken dan verdiend u die badge vanzelf.
+ nog 54
7.2K Berichten
@patrick2
Heb jij een nog steeds uw Apple badge?
Ik had een Samsung badge maar sedert het invoeren van de nieuwe badges en het missie systeem is deze verdwenen ...
@Cdt24801 nee is weg
@patrick2 schreef:@Cdt24801 nee is weg
Nochtans had een Orange medewerker mij laten weten dat de merkgerelateerde badges behouden gingen blijven ... niet dus ....
+ nog 56
Grote wijze
4.2K Berichten
@patrick2 schreef: @Cdt24801 nee is weg Nochtans had een Orange medewerker mij laten weten dat de merkgerelateerde badges behouden gingen blijven ... niet dus ....
@patrick2 schreef: @Cdt24801 nee is weg
Ugh @patrick2, Cdt24801,
Klopt top Tribers, even bevestigen dat de toestelgerelateerde badges (Apple & Samsung) er niet meer zijn.
Proef de zon-zoete
✋ Totems Saluut ✋
+ nog 7
9 Berichten
Ik kan die Samsung badge precies nergens terug vinden. Waar kan ik deze vinden?
Andere reacties bekijken
11.3K
Gregory
8K Berichten
8K
Cdt24801
7.2K
bulrog
5.1K Berichten
5.1K
Geaccepteerde oplossing
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@merlevede dat is afhankelijk van welke badge en van u zelf. Hoe langer u de bepaalde dingen gebruikt des te eerder u een badge verdient.
Voorbeeld : u gebruikt al geruime tijd een iphone dan verdiend u een apple badge.
Dus u moet al langer bepaalde dingen echt goed gebruiken dan verdiend u die badge vanzelf.
6