Profiel van Fieke

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

4G werkt niet meer na update 15.0.2 iphone

Hey ,

Heeft er nog iemand geen 4G meer na de update van iPhone? 

Heb reeds naar Apple gebeld maar die zeggen dat er nog geen klachten binnengekomen zijn dus dat het aan de provider zou kunnen liggen. Terwijl er mij toch een aantal mensen meegedeeld hebben dat zij ook dit probleem ondervinden en zij bij verschillende providers zijn.

Het icoontje 4G komt boven te staan maar als je op google iets wil opzoeken, of muziek wil beluisteren via spotify , werkt dit niet.

Grtjs

Super User

• 

8.1K Berichten

@Fieke goedemiddag,

ik werk niet met een Iphone, dan zal je even moeten wachten.

Kan je die update niet verwijderen?

Even een aanpassing van mij hier:

Ga hier eens lezen:

https://www.iculture.nl/tips/downgraden-oudere-firmware-installeren/

Tagnieuw.jpg

4.4K Berichten

Misschien kan je je gsm eens opnieuw opstarten?

Of controleren of de provider-instellingen nog wel juist zijn?

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Heb ik al 5 x gedaan, geen oplossing. Heb naar de apple store gebeld en die hebben mijn netwerkinstellingen gereset , nog steeds niet. Instellingen staan juist . Dus ik weet het echt niet 

Chef pisteur

• 

105 Berichten

Heb je iemand anders in huis waar je even simkaart met kan wisselen? Dan kan je kijken of je Sim wel 4G heeft in de andere gsm en omgekeerd.

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Wel momenteel niet. Ik zal het dit wknd eens proberen. Heb ook juist mijn simkaart er eens uitgehaald maar  nog steeds geen verbinding. 4g icoontje is zichtbaar maar niets van internet wil laden.

Chef pisteur

• 

105 Berichten

Heb je de providerinstellingen gecontroleerd? Of misschien een heel voor de hand liggende, is er nog genoeg data? Factuur betaald?

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Tuurlijk is factuur betaald . En met provider instellingen alles ok

Chef pisteur

• 

105 Berichten

Oude firmware installeren of downgraden is nooit een goed idee. Er zijn cruciale veiligheidspatches in de 15.0.2 update gepatcht. De meest voor de hand liggende oplossingen zijn een reboot/provider instellingen nakijken en eventueel kijken of er een modem update is door instellingen - algemeen - info te openen en even te wachten of er een melding komt.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Fieke  

Ik heb ook die update gehad en kan je vermelden dat 4G perfect werkt op het toestel. Heb geen problemen met die update of specifieke problemen die er aan gelinkt kunnen zijn.

Super User

• 

7.7K Berichten

Nu kan ik met gerust hart de mijne ook updaten @patrick2 

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

De ene wel de andere niet. Mijn partner heeft ook de update gedaan en ook geen problemen. Ik en andere hebben dat echter wel.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Fieke  

we zullen nooit echt weten of dit specifiek is aan die update. Zoals ik al zei ik heb totaal geen probleem mijn partner ook niet. 

In het verleden zijn er nog problemen opgedoken door updates bij Apple maar ik kan daar niet over mee spreken want ik heb nooit enig probleem ervaren met een Iphone. 

Heb je je gsm ook al eens herstart en dan eens gezien of het werkt ? 

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Ja het probleem is niet te vinden dat is het ergste.

- iphone 5x herstart

- simkaart eens verwijderd en terug ingestoken

- netwerkinstellingen herstart

- factuur is betaald 

Dusja … moest ik de update kunnen terugzetten naar de vorige zou dat handig zijn maar geen idee hoe. 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Fieke  

Updates kan je op Iphone niet terug zetten. Moest het wel kunnen wordt dat zeker afgeraden want je zit met je beveiligingen. 

Dan kan je voorlopig niks anders doen dan afwachten en zien of Apple dit kan fixen met een volgende update. Ik lees veel reviews en ander nieuws wat betrekking heeft op gsm toestellen en andere technische dingen. Dus eens zien of één van deze dagen ergens daar iets over tegen kom.

Met die updates kan het fout lopen en uiteenlopend van de gebruikers die er wel of geen probleem mee hebben. 

4.4K Berichten

@Fieke 

Is het ondertussen als opgelost?

Groeten,

bigMODDER

Loading...