Pisteur expérimenté
•
17 Berichten
Dataconnectie via Flybox
Sinds gisterenavond geen connectie met internet via flybox.
Orange zou rood moeten uitslaan van schaamte. Hun public relations is beneden alle peil, ze sturen niet eens een SMS via de flybox.home om een technisch probleem te melden. Trek uw plan, vis het zelf maar uit klantje van de Orangisten. En hun technici komen zeker uit Katmandu die leven in een andere tijdzone.
Misschien is alles tegen volgende week gefixt. Zonder compensatie want Orangisten kennen de waarde van geld maar niet van klantenbinding. Bij de eerste de beste gelegenheid ikki weg.

patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Torvicx
Dat er geen connectie is via de Flybox oké dat kan gebeuren. Iedereen zijn internet en of modem kan altijd eens uit vallen maar als dat zo is moet je de klantendienst eens contacteren om te vragen wat het probleem kan zijn. Als je wacht tot volgende week met ze te bellen dan zal het idd tegen volgende week gefixt zijn maar het kan ook zijn dat het uit zich zelf vandaag al in orde is wie zal het zeggen.
De technici die Orange heeft komen allemaal uit ons land en wonen overal door in ons land. Dus ja die leven in dezelfde tijdzone als dat wij leven daar kan je niks aan veranderen.
En als je ergens anders een alternatief wil en of zoekt dan kan je Tadaam nemen. Ik mag geen reclame maken dus je kan die website zelf eens opzoeken. Maar ook daar is er toch wel eens een storing en als je daar ook een week wacht met het door te geven dan zal dat ook een week later gemaakt zijn. En hun techniekers komen ook uit ons eigen land en ook in dezelfde tijdzone als wij als de Orange techniekers.
0
0
Torvicx
Pisteur expérimenté
•
17 Berichten
Dit is niet de eerste keer dat Orange verwacht dat elk van hun klanten naar hun betaalnummer moet bellen, dat zal lekker aantikken, zoals gezegd waarde van geld kennen ze, maar klantenbinding.... Tadaaaaaaam!
2
0