Profiel van RonaldV

Pisteur expérimenté

• 

13 Berichten

Hoe Cloud installeren met Flybox nummer?

Hallo iedereen. Ik heb sinds kort een Flybox met abo. Werkt prima, via wifi op m'n iPad, via utp op de pc. Nu wil ik gebruik maken van Orange Cloud. Ik (probeer) te registreren op Cloud, maar... als ik daarna wil inloggen, krijg ik een waarschuwing dat ik de sms moet valideren die me gezonden is ! Gezonden naar het nummer van de sim die in de Flybox zit ! Die kan 'k dus niet lezen ! Dus, ik haal de sim uit de Flybox, steek hem in een gsm, op zoek naar een sms, maar niks... Kan iemand mij vertellen hoe 'k hier te werk moet gaan ? Bedankt bij voorbaat ! Ronald.

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

11.2K Berichten

@RonaldV  Voor het gebruiken van de cloud dient er een GSM nummer van Orange ingegeven te worden. De cloud zit namelijk hieraan verbonden.

Super User

• 

7.2K Berichten

@patrick2  schreef:

@RonaldV  Voor het gebruiken van de cloud dient er een GSM nummer van Orange ingegeven te worden. De cloud zit namelijk hieraan verbonden.

Zoals ik reeds vermoedde ....

Pisteur expérimenté

• 

13 Berichten

Spijtig. Als  Flybox gebruiker ben 'k tenslotte ook abonnee... Maar bon, 't zij zo. Iedereen nogmaals bedankt om mee te denken.

Super User

• 

7.2K Berichten

@RonaldV  schreef:

Spijtig. Als  Flybox gebruiker ben 'k tenslotte ook abonnee... Maar bon, 't zij zo. Iedereen nogmaals bedankt om mee te denken.

Niets verhindert u om die vraag eens aan Orange te stellen om zoiets mogelijk te maken. Nee heb je reeds, ja kun je misschien krijgen ..

Super User

• 

7.2K Berichten

@RonaldV 

Als de code naar het nummer van de flybox gestuurd wordt betekent dit toch dat je dat nummer hebt ingegeven. Bij het aanmaken van uw account wordt om een nummer gevraagd. Voer daar dan het nummer van uw gsm in, niet dat van de flybox.

Pisteur expérimenté

• 

13 Berichten

Bedankt Cdt24801, dat probeer ik ! Maakt het dan niet uit als mijn gsmnummer GEEN Orange nummer is ?

Super User

• 

7.2K Berichten

@RonaldV 

Ik ben niet zeker, maar het zou kunnen dat je zonder GSM nummer van Orange ook geen cloud kunt hebben ....

Je kunt het natuurlijk altijd proberen, het ergste dat kan gebeuren is dat het niet werkt ...

Pisteur expérimenté

• 

13 Berichten

Ik heb het geprobeerd met mijn niet-Orange-nummer, in nationale en internationale vorm, maar het werkt niet. Ik krijg de melding : "Orange waarschuwing, registreren mislukt, oorzaak onbekend, probeer het later opnieuw". Wat ik ga doen. Morgen. Bedankt nog voor het meedenken ! Ronald.

Loading...