Febeferre's profile

7 Berichten

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Hoe kan ik mijn internet delen met de tablet van de kindjes? Krijg het niet in orde.

Super User

• 

11.3K Berichten

@Febeferre  kan u specifieker zijn met welk gsm toestel u dat wil doen ?

7 Berichten

Samsung A50

Super User

• 

7.2K Berichten

@Febeferre 

Eigenlijk maakt het type en merk niet uit. Er zullen enkel details verschillen.

Hoofdzaak is: het toestel in kwestie moet in staat zijn om aan tethering te doen. Als dat niet in de settings staat, zal het niet gaan.

Wat is tethering: eenvoudig gezegd is dat een techniek waarbij je uw smartfoon verandert in een WiFi hotspot. Je gaat dus uw eigen 4G beschikbaar stellen voor anderen en dat gebeurt dan via WiFi. Je geeft in je foon een naam en en paswoord in dat je wil gebruiken. De "gasten" krijgen dan deze naam en het paswoord. Wanneer dan hun WiFi aangezet wordt zullen zij uw WiFi zien staan. Verbinden met het paswoord en het is in de sakosj

Super User

• 

7.2K Berichten

@Febeferre 

Ik heb het even opgezocht en de A 50 kan dat perfect aan.

Hier een link naar een handleiding hoe dat te doen. Het is een soort dia voorstelling, je moet 16 keer op pijltje rechts klikken om alles gezien te hebben.

7 Berichten

Heb dit gedaan op mijn gsm maar nog krijg ik mijn tablet niet verbonden?  Moet ik op tablet iets speciaals voor.  Sorry ben echt een leek hierin en kids blijven zeuren dat hun tablet in orde geraakt

Super User

• 

7.2K Berichten

@Febeferre 

Nee, niks speciaals ...

Wanneer je in de settings van uw foon er op de juiste manier een hotspot van gemaakt heb, zou je met uw tablet het WiFi signaal van uw foon moeten zien. Daarop aanloggen met het paswoord dat je hebt aangemaakt op uw foon en er zou verbinding moeten zijn.

Zodus, op uw tablet in de WiFi zoeken naar het signaal van uw foon. Als je dat niet kunt vinden is de hotspot op uw foon niet correct ingesteld. Doe dat opnieuw, bekijk eens op uw gemak de instructies zoals weergegeven in de link die ik gepost hen.

Hier nogmaals die link:

Hier een link naar een handleiding hoe dat te doen. Het is een soort dia voorstelling, je moet 16 keer op pijltje rechts klikken om alles gezien te hebben.

1 Bericht

Mobiele hotspot activeren

Super User

• 

7.2K Berichten

@NielsL  schreef:

Mobiele hotspot activeren

Dat is wat ik hierboven al heb uitgelegd ...

4 Berichten

Hallo,

je kan in je instellingen misschien je mobiele hotspot aanzetten voor je tablet en dan zou die ook 4G moeten hebben.

groetjes lara

Super User

• 

7.2K Berichten

@Lara6501  schreef:

Hallo,

je kan in je instellingen misschien je mobiele hotspot aanzetten voor je tablet en dan zou die ook 4G moeten hebben.

groetjes lara

Idem dito

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K