Pisteur expérimenté
•
17 Berichten
Is data via Flybox echt onbeperkt?
Hallo
Volgens de voorwaarden vermeld op de website van orange.be zou ik met mij flybox onbeperkt kunnen surfen. Weliswaar aan verlaagde snelheid wanneer de actieve bundels opgebruikt zijn, maar de connectie met internet zou moeten blijven bestaan. Niet dus.
Nadat mijn 150G opgebruikt was werd ik automatisch doorgestuurd naar een webpagina van orange met de foutieve melding dat mijn sim in een verkeerde modem zou steken, wat pertinent niet waar is!
Ik heb net een extra optie van €10 moeten bijnemen om terug weer te kunnen surfen. Orange jaagt me dus op kosten terwijl zijzelf beweren dat alleen de datasnelheid verlaagd wordt bij overschrijden van de actieve bundels. Nergens op de website wordt gewaag gemaakt van enig surflimiet.
Heb trouwens 4 keren moeten bellen naar de klantendienst met wisselend resultaat. Eerst wordt er getracht me wijs te maken dat een datalimiet normaal is, er wordt naar het model van mijn wifi-modem gevraagd, wordt in wacht gezet waarna de verbinding wegvalt, etc...
Uiteindelijk lijkt er nu een ticket te zijn opgemaakt maar dit heeft dus veel voeten in de aarde gehad. Simpel is anders.
Kortom als orange nergens op de website van een datalimiet gewaagt dan mag er ook geen datalimiet zijn. Wens een deftige uitleg en de terugstorting van mijn €10.
Heb bijlage toegevoegd van de webpagina waarnaar ik automatisch werd doorverwezen to.
Gegroet.


Anonymous User
4.4K Berichten
@Torvicx
Als je surfvolume op is kan je normaal surfen aan een verlaagde snelheid van 256 kbps. Maar 256kbps stelt echt niets voor, kan je in mijn ogen niets mee doen!
De enigste oplossing voor je flybox is dan volume bijnemen, wil je fatsoenlijk surfen
Een andere optie is vast internet nemen!!! (Love duo/trio)
4
Anonymous User
4.4K Berichten
@Torvicx
Ik was nog eens aan het denken:
Misschien je Flybox eens terug herstarten en de simkaart er uithalen en terug insteken!
Normaal moet je kunnen surfen op verlaagde snelheid (Heb zelf ook een Flybox gehad, bij mij ging dit)
Je kan ook je situatie eens aan Orange uitleggen via FB, want ik weet dat het via de gewone weg (5000) soms nogal stroef verloopt!!
0
Torvicx
Pisteur expérimenté
•
17 Berichten
De saga gaat verder.
Werd in veband met mijn oorspronkelijke vraag aan de klantendienst net opgebeld door de technische dienst van Orange. Een man met een franstalige accent probeerde uit te leggen dat er weldegelijk een datalimiet bestaat maar dat hij niet zeker wist of het al dan niet ergens op de website van orange te vinden zou zijn.
Hij zelf kon verder niets doen want het betrof geen technisch probleem, hij raade me aan om via de website een mail te sturen naar de marketingafdeling. Het zelf intern doorsturen kon hij niet.
Zodus klantendienst 5000 heeft mijn vraag verkeerdelijk doorgestuurd naar de technische dienst.
Héhé, Orange blijft u bezig houden. 😕
2
0
NelsonM
Employé Orange
•
571 Berichten
Hallo @Torvicx,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
0
0