Jerre's profile

363 Berichten

Samsung Galaxy S20 - VoWiFi bellen preferred ?

Als er iemand de Samsung Galaxy S20 gaat halen op 13/03, kan je eens testen of Orange op dit toestel VoWiFi bellen als voorkeur heeft ingesteld.
Dus onder de settings van de phone app wifi bellen activeren, wifi aan en controleren of bovenaan het icoontje van VoWiFi verschijnt (altijd, niet enkel bij slechte of geen mobiele ontvangst).

Jerre_0-1583927503949.png

Ik heb sinds een jaar de Galaxy S10 en Orange behandelt dit toestel nog steeds anders dan de Galaxy S9 en iPhones waar wifi bellen de voorkeur krijgt.

Alvast bedankt voor de test !

Super User

• 

7.2K Berichten

@Jerre 

Is het nog steeds niet aangepast?

Tussen haakjes, welkom terug, it's been a while ...😉

363 Berichten

@Cdt24801  nog altijd dezelfde problemen, VoWiFi is op de S10 enkel actief als je ergens zit met geen ontvangst of 0-1 streepje varierend.
De overgangen VoWiFi <-> 4G zouden ook niet mogen gebeuren zolang de WiFi verbinding goed is, er gaat telkens een stukje van het gesprek verloren.

@Totem
@PhilippineC

is het intussen mogelijk om via de klantendienst VoWiFi preferred te laten activeren ipv mobile preferred ?

Super User

• 

7.2K Berichten

@Jerre 

Da's jammer om te horen .. Ik denk dat het een aanpassing van de firmware vereist en dat dit verwezenlijken niet zo simpel zal zijn ...

670 Berichten

@Jerre  Ik denk het ook; firmware-updates kunnen uw smartphone op veel gebieden drastisch verbeteren. Ik wacht als zoe als ik jou was, maar het is jouw beslissing.

Grote wijze

• 

4.2K Berichten

Als er iemand de Samsung Galaxy S20 gaat halen op 13/03, kan je eens testen of Orange op dit toestel VoWiFi bellen als voorkeur heeft ingesteld.
Dus onder de settings van de phone app wifi bellen activeren, wifi aan en controleren of bovenaan het icoontje van VoWiFi verschijnt (altijd, niet enkel bij slechte of geen mobiele ontvangst).

Jerre_0-1583927503949.png

Ik heb sinds een jaar de Galaxy S10 en Orange behandelt dit toestel nog steeds anders dan de Galaxy S9 en iPhones waar wifi bellen de voorkeur krijgt.

Alvast bedankt voor de test !

Ugh @Jerre,

Je VoWIFI wordt niet standard geactiveerd je moet inderdaad in je instellingen gaan om dit in orde te brengen. Je zoui ook VoWIFI permanent kunnen actieveren via je instellingen, Orange kan hierin tussen niet komen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

363 Berichten

@Totem kan je een screenshot van de VoWiFi instellingen op de S20 doorsturen ?

Grote wijze

• 

4.2K Berichten

@Totem kan je een screenshot van de VoWiFi instellingen op de S20 doorsturen ?

Ugh @Jerre,

Hier vind de handleiding om je VoWIFI te activeren.

Totem's groetjes,

Totem

Super User

• 

7.2K Berichten

Amaj @Totem ,  prima service 👍

363 Berichten

@Totem  ik vroeg een screenshot van de VoWiFi instellingen op de S20 in de hoop dit te zien :

Screenshot_20200429-212425_Gallery.jpg

https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00077652/ 

Grote wijze

• 

4.2K Berichten

@Totem  ik vroeg een screenshot van de VoWiFi instellingen op de S20 in de hoop dit te zien :

Screenshot_20200429-212425_Gallery.jpg

https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00077652/ 

Ugh @Jerre,

Hopelijk is het helemaal in orde gekomen ! Indien wel kan je het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde oplossing valideren.

Totem's groetjes,

Totem

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K