Ik had geprobeerd om de esim te activeren, uiteindelijk heb ik hem terug verwijderd, maar nu werkt mijn sim kaart precies niet meer. Hoe kan ik dit oplossen? Is het de bedoeling dat ik nu gwn mijn simkaart eruit haal en puur gebruik maak van de esim? Graag wat duiding hierover alsjeblieft.
Met vriendelijke groet, Thibaut De Lil
Gregory
+ nog 56
Super User
•
Natuurlijk @ThibautDeLil eens de esim geactiveerd werkt de normale sim kaart niet meer. Anders zou je die in een ander toestel kunnen steken en hetzelfde nummer op twee gsm's hebben
Het is de bedoeling dat je nu verder met de esim werkt.
Als je nu niks meer hebt kun je in de klantenzone een nieuwe sim kaart vragen, of gewoon naar een shop gaan om een nieuwe sim, of nieuwe esim
2
unamusedblurt
Beste,
Ik heb onlangs geprobeerd een eSIM op mijn apparaat te activeren. Uiteindelijk heb ik de eSIM verwijderd, maar sindsdien lijkt mijn fysieke simkaart niet meer te werken.
Kunt u mij alstublieft vertellen hoe ik dit kan oplossen? Moet ik mijn fysieke simkaart opnieuw activeren, of moet ik vanaf nu alleen nog de eSIM gebruiken?
Alvast bedankt voor de verduidelijking.
Met vriendelijke groet,
Thibaut De Lil
0
0
YousraB
+ nog 35
Moderator
•
Dag @unamusedblurt,
Je kan via je klantenzone een fysieke simkaart aanvragen. Die wordt opgestuurd en daarna kan je via je app opnieuw een eSIM activeren. Of je kan naar een Orange Shop gaan en daar een QR-code krijgen om de eSIM te activeren.
0
0
francisholder
Het probleem dat je beschrijft komt vaker voor bij het activeren en vervolgens verwijderen van een eSIM. Mogelijk is je toestel nog niet correct teruggeschakeld naar het gebruik van je fysieke simkaart.
Je hoeft normaal gezien niet verplicht over te stappen naar enkel eSIM. Beide opties kunnen werken, maar je toestel moet wel correct ingesteld zijn.
Je kan het volgende proberen:
Als je simkaart daarna nog steeds niet werkt, kan het zijn dat deze opnieuw geactiveerd moet worden door je provider, of dat er iets misgelopen is tijdens de eSIM-installatie.
Je hoeft dus niet per se over te stappen naar enkel eSIM, tenzij je dat zelf wenst.
Hopelijk helpt dit je verder!
0
0
Reece8
That sounds frustrating, Thibaut! I once had a similar issue switching between eSIM and physical SIM. What worked for me was completely restarting my phone after removing the physical SIM. If that doesn't fix it, definitely reach out to your carrier directly. They're usually quick to help with these kinds of activation hiccups. Basketball Stars
0
0