Profiel van Wim_A

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Account aanmaken op Orange Cloud lukt niet als abonnee

Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...

Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Wim_A  als je alles geprobeerd hebt vrees ik er voor dat je het beste met deklantendienst contact opneemt hier over. Heb eens wat gezocht voor je maar er is niet echt een stappen plan hiervoor. Heb ook trouwens niet echt de indruk dat de cloud applicatie nog bij een abonnement inbegrepen zit aangezien ik dat ook nergens meer zie bij de abonnementen.Misschien is dat de oorzaak van het probleem . Beste een sbellen de 5000 enhoren wat zij zeggen.

Guerisseur expérimenté

 • 

670 Berichten

@Wim_A Zorg ervoor dat je voor de Orange Cloud-app minimaal de 8.1-versie hebt als je een Samsung-smartphone hebt. Zo niet, bel dan 5000 zoals @patrick2 genoe. U kunt onze antwoorden als oplossing accepteren als een van ons u zou helpen.

Groetjes

 

Super User

 • 

7.2K Berichten


@Wim_A  schreef:

Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...

Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.


Je bent Orange klant. Maar met welke formule? Je moet een dieren abonnement of een zen abonnement hebben, anders gaat het niet werken.

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Ik heb een Tempo Giga abonnement, wil dat zeggen dat ik dus geen recht heb op de Cloud service?

Super User

 • 

7.2K Berichten


@Wim_A  schreef:

Ik heb een Tempo Giga abonnement, wil dat zeggen dat ik dus geen recht heb op de Cloud service?


Da's jammer genoeg correct ... 🙄

Employé Orange

 • 

571 Berichten

Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...

Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.

Hallo @Wim_A,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 en@Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat zij zeggen is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Loading...