Apprenti pisteur
•
3 Berichten
Telefoonnummer is "weg"
Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Orange met een herlaadkaart.
Sinds vorig jaar april werk ik bij een werkgever waar ik een gsm-abbonement krijg dus de nood om mijn kaart op te laden was er niet zozeer meer.
In mijn prive gebruikte ik mijn orange SIM echter nog wel voor de inkomende oproepen en berichten alsook voor verschillende toepassingen.
Eind vorige week merkte ik op dat ik geen bereik meer had maar dacht "Bon, er zullen problemen zijn".
Nu blijkt dat mijn nummer afgesloten is omdat ik 12 maanden niet herladen heb. Ik vroeg om de kaart te heractiveren en de dame aan de lijn zei "dit moet ik navragen". Nog geen minuut later kwam ze terug en zei ze dat dit niet kon. Ook het nummer recupereren via een nieuwe SIM of abbonement was niet mogelijk.
Klopt dit? Ik heb namelijk het gevoel dat de medewerker aan de lijn niet echt geëngageerd was of echt haar best gedaan heeft om dit uit te zoeken gezien ze zo snel terug kwam.
Ik kan moeilijk geloven dat een gigant als Orange niet in staat is mij gewoon mijn nummer terug te geven.
Ik heb hier bovendien 0 communicatie over ontvangen, wat ik toch echt frappant vind. Een SMS om mij op de hoogte te brengen was toch wel zo netjes geweest...

Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@DaPino goedemorgen,
ja dat klopt als een zwerende vinger.
Dat staat overal geschreven binnen de 12 maanden herladen.
En daar is nu niets meer te regelen, jammer maar helaas.
3
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Je kunt altijd eens navragen in een shop. Misschien een Mobile Small abonnement nemen
Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen | Orange België
1
0