Profiel van ali_hamza

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Voicemail uitschakelen

ık vind het niet fijn dat we als klant verplicht zijn om gebruik te maken van voicemail. ik wens het niet maar kan nier uitgeschaklet worden als klant zou ik zelf de recht hebben om het te kunnen uitschakelen en de operator zo er niet voor moeten plichten om gebruik te moeten maken van de voicemail.

Guerisseur expérimenté

• 

609 Berichten

Hey @ali_hamza ,

Het is inderdaad jammer dat we de voicemail niet kunnen uitschakelen. Waarom ze dit niet toelaten, geen idee. Nu, voor wat het waard is, sinds ik visual voicemail gebruikt heb ik er al een pak minder problemen mee.

Nu komen m'n voicemails binnen als "spraakberichten" op m'n gsm waardoor ik ze overzichtelijk kan beluisteren en makkelijk kan wissen. Beter zo dan telkens te moeten bellen naar de voicemail en dan na elk bericht "kies optie x voor ..."

Chef pisteur

• 

106 Berichten

Idd niet fijn, ik heb wel via orange kunnen regelen dat de telefoon langer belt voor hij op voicemail overgaat. 

Pisteur expérimenté

• 

18 Berichten

Heb ik ook gedaan...

Modérateur

• 

112 Berichten

Hey Ali, daarvoor moet je inderdaad best contact opnemen met de klantendiensten. 

Éclaireur novice

• 

2 Berichten

Sinds de orange hack heb ik mijn sim kaarten vernieuwd. Hoewel ik in het verleden (soms met véél moeite) via de klantendienst gedaan heb gekregen dat ze de voice mail hebben kunnen uitschakelen lukt het nu na 10tallen telefoons niet meer.

Orange waarom hebben jullie niet gewoon 1 simpele optie om de voice mail uit te schakelen? Ik overweeg ernstig mijn diensten op te zeggen om deze reden!

Loading...