Je factuur zal ongeveer rond de 16e betaald moeten zijn.
Mijn factuur wordt automatisch op de 16e betaald via mijn bank.
Als je net pas klant geworden bent zal je ook een hogere factuur hebben dat is van de eerste maand + de tweede maand. Je zal dan pro rata aangerekend worden. Daarna zal het zo rond de 16e zijn zoals bij de meeste.
Hey @Dirk_ , de factuur hangt af van je factureringsperiode (Billingcycle eigenlijk).
Bij Orange heeft niet iedereen op dezelfde datum zijn factuur.
De Billingcycle en uiteindelijke factureringsdatum zijn afhankelijk van elkaar. Maar de factuur komt altijd (ongeveer) 10 dagen na afsluiten van de cyclus.
Bij de ene kan dit inderdaad de 16de zijn, bij de andere het einde van de maand of het begin van de maand.
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@Dirk_ goedemorgen,
ik weet niet of dat voor iedereen hetzelfde is hier is dat op 16 de van de maand.
(bewerkt)
0
0
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@Dirk_
Je factuur zal ongeveer rond de 16e betaald moeten zijn.
Mijn factuur wordt automatisch op de 16e betaald via mijn bank.
Als je net pas klant geworden bent zal je ook een hogere factuur hebben dat is van de eerste maand + de tweede maand. Je zal dan pro rata aangerekend worden. Daarna zal het zo rond de 16e zijn zoals bij de meeste.
0
0
G
Gebruiker87
@Dirk_ 16de van de maand. Mvg
0
0
YannickV
+ nog 34
Moderator
•
Hey @Dirk_ , de factuur hangt af van je factureringsperiode (Billingcycle eigenlijk).
Bij Orange heeft niet iedereen op dezelfde datum zijn factuur.
De Billingcycle en uiteindelijke factureringsdatum zijn afhankelijk van elkaar. Maar de factuur komt altijd (ongeveer) 10 dagen na afsluiten van de cyclus.
Bij de ene kan dit inderdaad de 16de zijn, bij de andere het einde van de maand of het begin van de maand.
0
0