jean90's profile

2 Berichten

Levenslang Korting

Blijkbaar kan orange aan nieuwe klanten LEVENSLANG -18€ korting  geven. Ik neem contact op met klantendienst of ik ook die korting kan krijgen, helaas is dit niet mogelijk. Het beste dat ze kunnen doen is 10€ korting voor 6maand. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe provider.

4 Berichten

Hetzelfde hier. Ik betaal nu 85 euro internet start en 2x mobiel go plus abonnement.

Als ik nu kijk op de site van Orange is dit voor hetzelfde 53 euro.

Alle oude klanten worden bijna opgelicht.

Dit gaat ook over een "levenslange korting", dan is dit geen korting dan is dit de standaardprijs.

Ook spreken ze niet over nieuwe klanten, maar over elk nieuw abonnement.

4 Berichten

Het beste dat ze voor mij konden doen was niets.

Ik heb eens gekeken naar Base (waar ze ook Telenet gebruiken), en daar is het 58,50 euro voor vergelijkbaar abo.

Het is zelfs zo erg dat het bij Telenet slechts 88,00 euro is voorvergelijkbaar (waar ik nu 85,00 euro betaal bij Orange).

Orange is echt niet meer goedkoop voor bestaande klanten.

1 Bericht

Hier hetzelfde probleem , ze kunnen voor vaste klanten niets doen blijkbaar . Voor mij zou het 40 euro per maand verschil geven en meer data op de Gsm's . Maar daar hebben ze geen oren naar . Wat mij stoort is dat het gaat over een levenslange korting en geen instap korting . Nog een bewijs dat je als CEO niet veel meer hersenen nodig hebt . Er zit niets anders op dan na bijna 14 jaar te veranderen van provider .

4 Berichten

Ik betaal nu 96 euro (incl bedrijfskorting). Kijk wat Telenet nu lanceert. Het is maar voor een jaar, maar het levert een besparing op van 480 euro. User uploaded image 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•