MathieuT
+ nog 1
8 Berichten
Dag iedereen,
Mijn multimedia aankopen zijn al kapot sinds augustus, in juli lukte het wel nog (al was het daarvoor ook al niet heel erg betrouwbaar).
Zowel op Google Play als de PlayStation Store kan ik niet meer betalen. Ik heb met beide diensten contact opgenomen en zij zeggen dat ze geen autorisatie krijgen van de provider.
Ik heb al meer dan 5 keer contact opgenomen met de klantendienst van Orange.
Een greep uit het aanbod van reacties die ik al van de technische dienst gekregen heb:
- "Aan onze kant ziet het er goed uit."
- "Er lijkt niets mis te zijn met uw mobiel internet." (natuurlijk niet, dat is het probleem niet...)
- "Er was een incident, maar het zal snel opgelost zijn."
De laatste keer kwamen ze weer met de uitleg dat er een incident was, maar ze gingen mijn dossier toevoegen. Ze konden niet zeggen wanneer ze het gingen oplossen.
Daar leid ik gewoon uit af dat ze geen tijd en geen zin hebben om het op te lossen, misschien dat ze er ooit eens naar kijken als genoeg klachten zijn...
Dus... zijn er nog mensen met problemen?
Mvg,
MathieuT
Vraag
 •Â
BijgewerktÂ
3.5K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
MathieuT
+ nog 1
Sinds gisteren werkt het terug op Google Play, eindelijk...
Op de PlayStation Store heb ik ook mijn nummer opnieuw kunnen toevoegen maar geld toevoegen lukt niet, op naar de volgende klantendienst 😓
3
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
 •Â
@MathieuT goedemiddag,
probeer je app eens te verwijderen via je instellingen,
schakel je toestel volledig uit. Download de app opnieuw en kijk dan eens?
Of in je account van Google kan het ook uitgeschakeld zijn.
Je kan ook via FB-Messenger een bericht doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
4
Mattie
+ nog 14
En je betaald dit via de factuur van Orange of heb je er een externe kaart aan gekoppeld?
Misschien eens even kijken in de app of in de klantenzone of je multimedia aankopen wel aanstaan? Is een optie die je kan (de)activeren.
@Josette : ik zou niet meer zoveel reclame maken voor die messenger van Orange, ik heb daar 3 dagen een vraag gesteld en deze berichten zijn zelfs nog niet gelezen... misschien als je lang wilt wachten dat het dan wel een optie is. 😞
7
0