In december kocht ik in de Orangewinkel een Iphone 15 en kocht daarbij een screenprotector van 30 euro. Als ik deze binnen het jaar liet vervangen zou het mij maar 5 euro kosten. Nu 8 maand later wil ik deze laten vervangen en zijn de regels blijkbaar veranderd waardoor het nu altijd 30 euro kost. In december gaf ik 30 euro uit en dit vond ik veel maar met het vooruitzicht dat de volgende maar €5 zou kosten heb ik het toch gedaan. Van de kwaliteit ben ik ook niet zo tevreden want deze zat al snel vol putjes. Ik vind dit zeer raar dat deze regels plots veranderen zonder de klant nog een kans te geven de screenprotector te laten vervangen tegen een goedkoper tarief.
Aankondiging
•
Bijgewerkt
71
3
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@Eagle Goedenavond.
Je kan dat hier komen vertellen maar veel helpen kunnen we niet.
Je zal terug naar de winkel moeten of nr 5000 opbellen.
Wij zijn ook maar klanten.
Succes.
0
0
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@Eagle
Als de screenprotector binnen het jaar kapot is gegaan en het is niet je eigen fout dan is deze gratis te vervangen aan € 5.
Mijn partner heeft ook onlangs ene laten via Orange en de regels waren wel heel duidelijk want ik was er zelf bij.
Is de screenprotector kapot maar zelf heb je geen schuld dan kun je dit zo laten vervangen. Niet als je als je niet echt tevreden bent van de kwaliteit en dan wil laten vervangen.
0
0
Ot22
Beste
ik zou deze vervolgens in een ander winkel kopen of laten doen, het bedrag is veel minder dan bij een groot officieel winkel
0
0