Beginnende scout
•
1 Bericht
Hallo orange community forum.
Ik maak deze post aan omdat ik al geduren een jaar in een nieuw huis woon met mijn ouders. Wij hebben gedurend last van upload latency & zeer rondspringende snelheden die komen & gaan.
Ik ben zelf niet de "accountbeheerder" want dat is technisch gezien onder mijn vader. Maar mijn ouders hebben geen interesse in er verder in the kijken omdat zij zelf upload niet gebruiken.
Ik ben als streamer bijna afhankelijk van een stabiele upload.
Voor een lange tijd, waren wij nog niet bij Orange maar bij Telenet. Ik probeer het probleem zo goed mogelijk uit te leggen.
Ik merk dat er vaak periodes zijn waar dat de latency vooral op Upload omhoog schiet en blijft rondspringen. Regelmating boven de 80ms is wanneer ik zorgen begin te maken- some kan dat zo hoog gaan als 1000, 2000 of zelfs 5000ms. De upload kan dan van 25 tot 3 of soms 0.5 mbps gaan dansen en springen.
Bij telenet hebben we de hele toer gedaan. Modem herstarten, stekker in en uit trekken. Modem vervangen, Technieker laten langskomen. "niks mis", "het zou moeten werken" en nog wat.
Een paar maanden geleden zijn wij dus overgestapt naar Orange. Mijn ergste nachtmerrie was dus dat het probleem niet verdween. Ook tot nu al hebben wij al onze modem vervangen & zelfs was er een nieuwe versterker geplaatst door een technieker van Orange. Zelf zien ze niks te merken aan het signaal of uploadproblemen.
De laatste keer een technieker is langsgekomen had hij een vermoede dat het mogelijks aan de mast ligt, maar niet zichtbaar of ernstig genoeg is om er iets aan te kunnen doen omdat daar alleen iets gedaan aan word als het echt volledig niet meer werkt.
Elk toestel is hier door aangetroffen, het komt & gaat soms voor uren van de dag, soms blijft het hangen voor weken, maanden. Ik kan er zelf niet meer aan uit.
Ik ben deze post aan het schrijven uit volle desperatie en wanhoop. Ik ben het beu om gewoon hier te zitten met een probleem dat niet opgelost kan worden terwijl wij nog volledige bedrag betalen.
Ik ben het ook beu van continu techniekers en met chat medewekers in cirkels te lopen.
Mijn ouders boeit het misschien niet, maar mij wel.
Alvast bedankt voor wie dan ook kan helpen.
Vraag
45
0
0