Beginnende scout
•
1 Bericht
Beste, ik ben wonend in oude Berchem (2600), nieuwe klant bij Orange en sinds vrijdag 20.03.26 onstabiele tot geen internet verbinding, vooral de wifi, na een paar keer bellen met orange assist blijkt beschadigd kabel in de buurt, deze is nu een week bezig en nog geen beterschap. Gevolgen, ontelbaar en vooral niet aangenaam, wordt dit probleem eigenlijk opgelost? Is het enkel met orange netwerk of alle providers in de buurt, er is tot heden geen enkel bericht of melding van orange over deze storing. Eerlijk ik denk ik ga terug naar mijn vorige provider.
Mvg
Hassène
Vraag
•
Bijgewerkt
106
3
0
Henk
+ nog 13
Als het niet lukt best contact opnemen en zeggen dat je uw abonnement niet volledig betaald zolang je uw internet niet kan gebruiken.
0
0
YousraB
+ nog 35
Moderator
•
Dag @Hassene, Het is inderdaad geen aangename situatie. 😔
Wij hebben hier op het forum geen zicht op de storingen. Je gaat hiervoor contact moeten opnemen met onze klantendienst via 5000 of via social media. 🙂
0
0
Tinneke2
+ nog 50
Hoofdgenezer
•
Als het niet lukt telefonisch. Ga eens naar de winkel misschien kunnen ze u daar helpen . Want telefonisch moet je soms lang wachten . Eer je aan de beurt bent tenzij je de technische dienst raadpleegt. Kijken 👀 ze na of alles goed werkt . En leggen ze u verder uit wat je allemaal moet doen . Soms kan je ook alles eens uittrekken de kabels even wachten . En dan alles weer in het stopcontact steken en eens zin of alles dan weer werkt . Fijne avond
0
0