misirlou's profile

12 Berichten

snelheid 20% sedert kort

Sedert korte tijd ging het wat trager maar nu is de snelheid naar 20% gezakt sedert 10dagen.

Net of het ergens begrensd is.

Waardoor niet alles wat ik gebruik nog kan werken zoals het hoort.

Een stream die wat meer data vraagt lukt al niet meer.

Grote updates zijn een gedoe wegens trage verbinding en andere applicaties en toestellen zijn er ook aan onderhevig dan.

Niets veranderd aan de situatie of setup of instellingen.

Regio Kortrijk Harelbeke.

Als dit niet snel verbeterd zoek ik een andere provider. TV aanbod is toch schaamtelijk slecht in het algemeen dus provider keuze meer dan.

12 Berichten

https://orangenetworktest.speedtestcustom.com/result/3c1e28a0-806f-11f0-8dc4-ef78f9a9a4da 

ping

14
ms

jitter

5
ms

download

29.4
Mbps

upload

11.6
Mbps

Super User

• 

11.3K Berichten

@misirlou 

Als het tv aanbod al zo slecht wat je zelf waarom dan niet direct een andere provider ? Dan ga je zien dat het aanbod net hetzelfde is als bij Orange.

Of dacht je dat Orange en de andere providers , Telenet en Proximus , andere tv zenders aanboden ? Ik kan je zeggen van niet want ik heb een andere provider. 

En vrienden van mij hebben Orange en raad eens ? Wij zien allebei exact dezelfde zenders en de zelfde programma's ook , dus er is geen verschil.

Betreft je internet dit gaat over je mobiele internet zeker ? over wifi ? bekabeld internet ? eigen router ? Wat is de opstelling van je internet ? Powerline ? allemaal uitleg die ik niet lees dus een antwoord zal moeilijk zijn. 

12 Berichten

Daarom dat ik zei 'aanbod in het algemeen '.

Soms merk ik dat ik 6 weken die tv box nog aangelegd heb.

Alles is bekabeld. PC, digibox, consoles, TV...

Enkel Wi-Fi voor gsm.

Super User

• 

11.3K Berichten

@misirlou 

Heb je de modem al eens herstart ? En die kabel is dat rechtstreeks aan de modem zelf of staat daar iets tussen ? 

Het kan dat er een probleem is met je bekabeling dus een andere kabel testen is het beste om te beginnen. EEn herstart van je modem is ook al een begin. 

12 Berichten

Modem had ik al paar keren herstart maar nu deze keer met 2 routers erbij herstart.

Terug op volledige snelheid.

Nog nooit zo een type van euvel gehad die maar bleef duren.

Bedankt voor de raad en oplossing 

12 Berichten

(bewerkt)

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten