Inevanzeeland's profile

2 Berichten

Best Destinations Plus geactiveerd, werkt niet

Ik heb een Best Destinations Plus pass die niet werkt vanuit Oezbekistan (wel e-mail ontvangen dat die geactiveerd is). Vervolgens heb ik ook een Best Destinations lopende optie aangevraagd en geactiveerd gekregen, maar ook dat werkt niet. Ik was in een half uur door mijn datalimiet hern. Omdat ik nu geen toegang tot internet meer heb en belkosten schreeuwend duur zijn, kan ik Orange niet bellen of anderszins bereiken. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Moderator

• 

275 Berichten

Dag @Inevanzeeland, Zie je de Best Destination Plus pass ook in je app? Als deze actief is, zou je de teller in je app moeten zien. Weet dat je onze klantendienst ook via sociale media (Facebook en Instagram) kunt contacteren.

2 Berichten

Nee, hoewel de berichten die ik per e-mail krijg, stellen dat de Best Destinations geactiveerd zou moeten zijn, is dat in werkelijkheid niet zo en heb ik al flinke kosten opgelopen door data te gebruiken "buiten mijn bundel". Ik wil geen social media-accounts moeten nemen om Orange te kunnen contacteren. (Het is ook raar om bij een derde - commerciële - partij klant te moeten worden om te kunnen communiceren met een telecommunicatiebedrijf.) Kan Orange svp e-mail accepteren als communicatiemiddel of wellicht een online contactformulier aanbieden? Er moet toch een simpele manier zijn om even te kunnen laten nakijken wat hier misgaat?

Moderator

• 

275 Berichten

Oei, ja, dat is niet leuk. 😔 Je krijgt inderdaad een bevestiging na de activatie, maar het kan altijd gebeuren dat de activatie niet volledig is voltooid en ergens is blijven hangen. Daarom raden wij altijd aan om in je app te controleren of de optie effectief geactiveerd is. Als je de optie in de verbruikssectie terugvindt, dan is ze volledig geactiveerd. We houden er uiteraard rekening mee dat je de activatie hebt aangevraagd, maar dat deze niet correct werd uitgevoerd. Wat de buitenbundelkosten betreft, kunnen we pas iets doen zodra de factuur is opgemaakt.

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken via 5000, maar ook via sociale media of de chatbot op onze website. 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•