bigMODDER's profile

118 Berichten

Esim op smartwatch

@Totem Hallo,

Ik weet ondertussen dat deze vraag veel is voorbij gekomen , maar wanneer gaat Orange Esim ondersteuning uitbrengen voor de smartwatch? Komt het nog dit jaar?? Is er een update van wanneer we dit kunnen verwachten?

Groeten

70 Berichten

Blijft jammer genoeg momenteel een raadsel 🙂 

528 Berichten

@bigMODDER Ik heb gelezen dat de synchronisatie automatisch doet met de agenda van het des betreffende gsm toestel.

Je kan zo dus ook oproepen + sms berichten ontvangen via je smartwatch e.d. en mobiele datagebruiken.

Orange bied dit nog niet aan maar is ermee bezig.

Mvg

Hoofdgenezer

• 

4.1K Berichten

@bigMODDER ik heb eens verder geneusd in Tribe en @patrick2 geeft er al iets meer over gezegd . Dat je dat feitelijk niet zo nodig hebt . Zie Esim voor smartwatch en de betekenis van Esim 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

118 Berichten

Dit is in mijn geval wel tof te hebben , zo hoef ik men smartphone niet altijd bij me te hebben 

Hoofdgenezer

• 

4.1K Berichten

@bigMODDER @SVB Ze zijn er al van in 2021 mee bezig lees ik , duurt  toch dan wel heel lang voor jullie . Het is gemakkelijk bij Orange zijn maar ze zijn toch niet helemaal mee met de andere providers

IMG_0577.png

 Ik hoop dat het vlug voor jullie in orde mag komen . Ze beloven het al zolang jeetje voor jullie . Veel succes 🤞 
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User