Profiel van Sirene

6 Berichten

Klantendienst mailen

Heeft iemand een bruikbaar mailadres voor de klantendienst. Gek wordt ik van die site waar je alleen een telefoon kan vinden welke klantendienst kan je nu niet mailen ??

Super User

• 

11.2K Berichten

@Sirene  Orange heeeft geen email adres meer voor je vraag te stellen. Og wel kan je via Messenger of Twitter of de klantendienst je vraag stellen. Maar ook hier op de Tribe kan je je vraag stellen misschien dat wij je kunnen helpen. 

Steeds meer providers gebruiken geen email adres meer tegenwoordig is het via de social media of via een forum of telefonisch. 

6 Berichten

Révélation
Ik wil niet bellen en in wachrijen gezet worden. Daar heb ik geen tijd voor. Wel wil ik asap weten wat er uitgespookt wordt aan verbruik met mijn gsm waar 35 euro extra aangerekend wordt aan mobiel verbruik zonder dat daar iets van verklaring achter zit qua gebruik. Als ik geen zinnige klantendienst kan bereiken dan daar elke keer een half u voor aan de lijn hangen dan moet ik mss toch maar schakelen naar een normaal bedrijf met een mailadres. 

Super User

• 

7.9K Berichten

Je zult het kunnen vinden op je gedetailleerde factuur @Sirene Deze vind je in je klantenzone of in My Orange

Veteran verkenner

• 

8.2K Berichten

@Sirene  goedemorgen,

welkom hier op de Tribe, wij zien liever die Spoiler berichten hier

niet verschijnen ook wij gebruiken onze tijd goed als het kan.

Toch zal je via die weg moeten gaan en dat is niet alleen bij

Orange maar bij iedere provider.

Succes.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Gregory  op de gedetaileerde factuur staat geen email adres. Heb net even gekeken maar niks gevonden. 

@Sirene  Orange heeft er voor gekozen om telefonisch of via Messenger of Twitter bereikbaar te zijn dus kan je die weg kiezen. Wij kunnen er ook niks aan doen wij zijn ook gewoon klant hier. We geven enkel advies en meer doen we ook niet. 

Super User

• 

7.9K Berichten

Ach ja, ik bedoelde om het detail van die 35 EUR te vinden @patrick2 

30 Berichten

Je kan je vraag doorsturen via FB messenger van orange, je krijgt ook snel een antwoord

3 Berichten

Ik had nu eens krek dezelfde vraag, triestig vind ik het, en diegenen die zeggen dat het bij iedere provider zo is, sorry, in 3 muisklikken kan ik mailen of een formulier invullen bij zowel telenet, proximus en tv vlaanderen. Dus ben ik nu verplicht om ofwel social media te hebben, of te bellen, of naar een winkel te gaan, terwijl ik mijn probleem best vanal uiteen kan doen schriftelijk. 

telenet: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/forms/technisch/

proximus: https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

tv vlaanderen: https://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/contactformulier/

Enfin ...

Veteran verkenner

• 

8.2K Berichten

@v_K-C  goedemorgen,

als je klant bent bij hun wel anders ook niet.

3 Berichten

Wat heeft dat hier nu van doen ? Topicstarter vraagt effectief om klantendienst te kunnen mailen. Dan is het logisch dat je klant bent toch ?

Veteran verkenner

• 

8.2K Berichten

@v_K-C  goedemorgen,

als je niet ingelogd bent kan je ook niks hé.

Zijn wel mensen die dat wel proberen om erin te geraken als ze niet weten hoe alles

precies werkt. 

We zijn er om te helpen en tipjes te geven,

niet om van die antwoorden te krijgen van jou.

Nog een fijne zaterdag. 

3 Berichten

Wat wil jij nu eigenlijk zeggen ? Bij 2 van de drie die ik vermeldde ben ik geen klant, al speelt dat totaal geen rol. Bij orange wel. Als topicstarter het ergerlijk vind dat er niet kan gemaild worden ga jij erop repliceren dat het bij elke provider zo is, wat dus pertinent onwaar is. 

Dan ga jij nog een beetje zeggen, in naam van"we" , wie dat ook moge zijn, dat mijn antwoorden hier niet gepast zijn. Zijde gij hier de chef van 't spel misschien , die het gebruik van spoilers ook al gaat veroordelen ?

Super User

• 

11.2K Berichten

@v_K-C  er is hier helemaal geen chef aanwezig buiten enkel de moderatoren en al de rest is net als jou en ik klant. Laten we het gewoon normaal en gezellig houden onderling en elkaar te helpen. Misschien een verkeerde opvatting geweest dat kan altijd gebeuren.@Josette  heeft gewoon willen proberen helpen van die kant uit meer niet. Jammer dat het verkeerd opgevat wordt en dat er dan direct zo op in gegaan moet worden. 

Veteran verkenner

• 

8.2K Berichten

@Sirene  goedemorgen,

heb je intussen de dienst die @patrick2  doorgegeven heeft al geprobeerd?

Hier nog eens het adres waar je via Messenger een chatberichtje kan sturen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Ik ben in de week heel snel geholpen geweest.

Succes.

Loading...