Profiel van Snoezz

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Klantendienst? Ondermaats

Ik nam contact op om op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) internet en TV te laten aansluiten, na heel veel bel pogingen (klantenservice is nauwelijks te bereiken) heb ik een afspraak kunnen vastleggen, nu werd de oplevering van de woning uitgesteld en moest de afspraak geannuleerd worden, dus na meer dan 25 pogingen iemand te pakken gekregen, na mijn gesprek Kreeg ik een te bevestigen mail om mijn ABONNEMENT!!! stop te zetten... Ik vroeg gewoon om de plaatsing te annuleren, nu heb ik weer 10 keer geprobeerd, niemand vast te krijgen... Is dit de service die jullie bieden? Het is erg frustrerend, van mijn abonnementen in het verleden ben ik tevreden, maar van de service en de bereikbaarheid helemaal niet! Dus mijn suggestie aan oranje is, doe iets aan jullie klantenservice, bij Telenet en Proximus is dat minstens even erg tenzij je zelfstandige bent, verzorg je klanten, sta hen ten dienste 

Geaccepteerde oplossing

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Snoezz  goedemorgen,

het kan kloppen wat je schrijft, maar het kan er ook aan liggen

hoe je de personen aanspreekt hé.

Neem even via FB-Messenger contact op:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Welkom.png

 

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Ik ben niet onvriendelijk, ik vertel wel dat het frustrerend is om gedurende de laatste dagen op tal van momenten niemand op de klantendienst aan de lijn gekregen te hebben, ik heb ook gezegd dat mijn probleem is dat mijn huis niet gereed is voor een installatie, dus vriendelijk verzocht de geboekte afspraak te annuleren tot ik terug contact opnemen zou, in plaats daarvan is mijn abonnement geannuleerd, toch niet helemaal wat ik vroeg...

 

Pisteur confirmé

 • 

9 Berichten

Ik denk dat we allemaal wel van die ervaringen hebben. Ook ik kan er wel een boek over schrijven. Het helpt ook wel eens om een Orange shop te bellen of te mailen. Leuk dat Orange lid is van Facebook maar ik niet en wordt het ook niet. Gewoon belachelijk dat je op die manier contact moet zoeken met zo'n multinational. Maar ondanks alles ben ik zeer tevreden over de producten die ze leveren.

Super User

 • 

7.7K Berichten

Niet fijn om voor te hebben @Snoezz 

Maar hier zitten allemaal klanten - wij kunnen daar niks aan veranderen

Apprenti éclaireur

 • 

5 Berichten

Ik heb zelfde probleem. Al bijna 3 weken dagelijks bellen naar Orange om van de ene persoon naar de andere doorgeschakeld te worden, met opnieuw een hele keuze menu. Bericht inspreken en ik wordt nooit teruggebeld. 

Ik zit ook 3 weken zonder internet of 4g. En als ik eens iemand aan de lijn krijg, dan krijg ik te horen dat dit kan 2 dagen, 5 dagen, 10 dagen... en gisteren 4-6 weken duren. 

Uiteindelijk gisteren iemand aan de lijn gekrgen die heel vriendelijk was en heeft geholpen om een afspraak te regelen. Hiervoor ging ik nog een bevestiging mail krijgen. Vanacht dan wel een mail om te zeggen dat mijn afspraak geannuleerd is omdat ik nog niet heb gereageerd om hun eerst mail dat ik nog niet heb ontvangen!

Ik ben al meer dan 10 jaar klant van Orange (vroeger Mobistar), en zal vandaag overstappen naar een andere provider!

 

 

Super User

 • 

7.7K Berichten

Na installatie van je andere provider + overzet gsm abonnement , @alibelgium niet vergeten de opzeg te doen .

Het is niet zeker dat de easyswitch zal werken

Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België

En daarna ook niet vergeten je modem en/of decoder terug te sturen - je ontvangt een retour label - ander kost het 200 EUR voor de decoder en 60 EUR voor de modem.

Ook het bewijs van bpost hier uploaden Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België want heb al gelezen dat er opgestuurd wordt maar niet ontvangen of zoek geraakt, zodat die kosten toch aangerekend worden

Success

 

 

Apprenti éclaireur

 • 

5 Berichten

Opzeggen is al gebeurd. Nummer is overgezet naar een prepaid. hiervoor ook nog altijd geen mail of bericht ontvangen. 

Het gaat over een nieuwe installatie van Orange. Maar juist meer dan een 1uur gewacht aan telefoon, om eindelijk te horen dat ik bij de verkeerd persoon zit en moet dan terug bellen.

Super User

 • 

7.7K Berichten

Weet het, dat wachten aan de telefoon is niet plezant @alibelgium 

Apprenti éclaireur

 • 

5 Berichten

ik werd dan doorverbonden naar de Business kant, en daar (zonder dat ik mocht mijn vraag stellen) kort uitgescholden geweest dat ik moet terug naar particuleren bellen 

 

Super User

 • 

7.7K Berichten

Het nummer dat je moet bellen (5000 of een ander) staat op je factuur links bovenaan ergens

Heb in die 3 jaar dat ik klant ben nog maar 3 keer moeten bellen.  Best is wachten tot er iemand beschikbaar is - en dus niks inspreken om je terug te laten bellen.

 

Pisteur confirmé

 • 

3 Berichten

echt dit is geen  service van  orange 

Loading...