Beste,
Ik probeerde online een nieuwe simkaart aan te vragen, maar de identificatie werkt niet.
Ik wil n.a.v. van de gegevenslek zo snel mogelijk een nieuwe simkaart.
Omdat simkaartnummer en puk nummer gestolen zijn kunnen hackers deze informatie gebruiken voor het overnemen van de controle over een nummer.
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@Wimclaessen goedemorgen,
Orange heeft de optie om online een simkaart te bestellen voor bestaande klanten verwijderd. Dit is waarschijnlijk gedaan om de processen te stroomlijnen en de kans op fouten of misbruik te verminderen.
Neem contact op met een dichtsbijzijnde winkel of
ga er even naartoe, succes.
(bewerkt)
0
0
Schumi_wk
+ nog 8
Ge kunt er 1 aanvragen maar blijkbaar bij Orange zijn ze bang dat wij onszelf willen beschermen. Je moet nu een foto van je paspoort uploaden naar hen. Wie gaat zo gek zijn om dit te doen bij een firma waarvan 850000 gegevens gestolen zijn. Ze houden totaal geen rekening met hun klanten!
0
W
Wimclaessen
Net in de orange winkel een nieuwe sim-kaart gaan vragen. Deden een beetje moeilijk.
Moest eerst het bericht laten zien dat Orange had gestuurd. Volgens medewerker was het niet nodig om kaart te vervangen.
Toch op gestaan om nieuwe kaart te geven. Tegen zijn zin heeft hij dit dan maar gedaan.
0
VHG
Deze morgen terug een verbinding gekregen met een buitenlands nummer ( dit is al de derde keer!!! ) Heb de buitenlandse nummers verwijderd uit mijn contacten. Dan naar een Orange Shop geweest om daar mijn SIM kaarten te vervangen door andere . Dit is ondertussen gebeurd en ze zijn opnieuw geactiveerd. Hopelijk geen ongewenste verbindingen meer naar het buitenland! - Dat is telkens verbruik buiten mijn bundel!! - Extra bijbetalen!!!
0
0