@Uvuvweossas de app is pas geupdate dus misschien heeft u de laatste nieuwe update nog niet geinstalleerd dan zou ik u dat zeker aanraen te doen. Na deze update heb ik , persoonlijk gezien , geen enkel probleem ondervonden met de app. Maar misschien kan u erbij zeggen wat precies het probleem is , feedback geven kan nooit kwaad he.
De app geeft bij alles aan 'oeps, fout met het laden...'. Blijft bij het opstarten oneindig lang laden zonder iets te doen, zeer traag als het werkt. Ik heb de laatste versie.
@Uvuvweossas anders eens de app er af gooien en terug opnieuw installeren dat wil ook nog wel eens helpen. Zelf merk ik echt geen enkel probleem ook niet bij de partner en we hebben twee verschillende toestellen.
De app geeft bij alles aan 'oeps, fout met het laden...'. Blijft bij het opstarten oneindig lang laden zonder iets te doen, zeer traag als het werkt. Ik heb de laatste versie.
Je hebt dit antwoord van uzelf aan uzelf aangeduid als oplossing. Ik kan niet goed volgen. Waar ziet u die oplossing in?
Ik vind het net een goede app, zeer overzichtelijk. Beetje basic maar daarom net makkelijk te gebruiken en in 1 oogopslag alles te zien wat je wil weten.
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@Uvuvweossas de app is pas geupdate dus misschien heeft u de laatste nieuwe update nog niet geinstalleerd dan zou ik u dat zeker aanraen te doen. Na deze update heb ik , persoonlijk gezien , geen enkel probleem ondervonden met de app. Maar misschien kan u erbij zeggen wat precies het probleem is , feedback geven kan nooit kwaad he.
14
Mendyvdn1987
Éclaireur expérimenté
•
1 Bericht
De app vind ik heel goed werken.
Totaal geen problemen mee en handig
1
Sveke
Chef pisteur
•
82 Berichten
Met de app nog geen problemen ondervonden. Enkel een paar keer dat de app blijft haperen. Over het algemeen ben ik er tevreden over.
0
Alper9000
Pisteur expérimenté
•
22 Berichten
Ik vind het net een goede app, zeer overzichtelijk. Beetje basic maar daarom net makkelijk te gebruiken en in 1 oogopslag alles te zien wat je wil weten.
1
Andalouse
Apprenti éclaireur
•
1 Bericht
Vind de app op zich okay, moet niet veel kunnen naar mijn mening. Maar ie zou wel rapper en constanter mogen refreshen.
0
0