Profiel van Uvuvweossas

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Waarom suckt de orange app zo hard?

Die app is echt slecht, werkt nooit. Laat gewoon een nieuwe maken.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Uvuvweossas  de app is pas geupdate dus misschien heeft u de laatste nieuwe update nog niet geinstalleerd dan zou ik u dat zeker aanraen te doen. Na deze update heb ik , persoonlijk gezien , geen enkel probleem ondervonden met de app. Maar misschien kan u erbij zeggen wat precies het probleem is , feedback geven kan nooit kwaad he.

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

De app geeft bij alles aan 'oeps, fout met het laden...'. Blijft bij het opstarten oneindig lang laden zonder iets te doen, zeer traag als het werkt. Ik heb de laatste versie.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Uvuvweossas  anders eens de app er af gooien en terug opnieuw installeren dat wil ook nog wel eens helpen. Zelf merk ik echt geen enkel probleem ook niet bij de partner en we hebben twee verschillende  toestellen.

Super User

• 

7.2K Berichten

@Uvuvweossas  schreef:

De app geeft bij alles aan 'oeps, fout met het laden...'. Blijft bij het opstarten oneindig lang laden zonder iets te doen, zeer traag als het werkt. Ik heb de laatste versie.

Je hebt dit antwoord van uzelf aan uzelf aangeduid als oplossing. Ik kan niet goed volgen. Waar ziet u die oplossing in?

4.4K Berichten

Hallo,

Als ik echt eerlijk mag zijn vind ik echt dat de app update mag krijgen ( anno 2020 ) nu is het echt basic.

Groetjes,

KJ

4.4K Berichten

Hallo,

@patrick2 : is er nieuwe update??

Groetjes,

KJ

Éclaireur expérimenté

• 

1 Bericht

De app vind ik heel goed werken.

Totaal geen problemen mee en handig

Pisteur expérimenté

• 

27 Berichten

Voor mij doet de app wat hij moet doen.

Af en toe is het niet mogelijk om de resterende data weer te geven, maar elke app heeft wel eens zijn slecht momentje 🤷🏻‍♂️

Chef pisteur

• 

82 Berichten

Met de app nog geen problemen ondervonden. Enkel een paar keer dat de app blijft haperen. Over het algemeen ben ik er tevreden over.

Pisteur expérimenté

• 

22 Berichten

Ik vind het net een goede app, zeer overzichtelijk. Beetje basic maar daarom net makkelijk te gebruiken en in 1 oogopslag alles te zien wat je wil weten. 

Super User

• 

11.2K Berichten

En de app is nog in ontwikkeling dus er gaat naar de toekomst toe wel meer mogelijk zijn met de app. Maar dat vergt een beetje geduld. 

Apprenti éclaireur

• 

1 Bericht

Vind de app op zich okay, moet niet veel kunnen naar mijn mening. Maar ie zou wel rapper en constanter mogen refreshen.

Loading...