Profiel van lipoon

Pisteur expérimenté

• 

24 Berichten

Cable Cutter

Ik raad iedereen aan om zijn tv abonnement op te zeggen Er zijn meer dan genoeg alternatieven om een gezellige bingewatch te doen met Amazon Video, Netflix, Apple TV+, Disney+, Mubi, VTM Go, Vrt Nu, ...

4.4K Berichten

Goeiemorgen  @lipoon 

Heb je een vraag of probleem i.v.m TV of dergelijke?
Ik denk dat ieder voor zich moet beslissen wat ze doen met hun abonnement. Ik heb alvast geen interesse om mijn kabel weg te doen.

Al wat jij opsomt buiten VTM Go en VRT Nu moet je maandelijks voor betalen. Velen denken als ik mijn TV abonnement stop dat het goedkoper is, integendeel zelfs.

Fijne zondag nog.

Chef pisteur

• 

83 Berichten

Wel heeft TS gelijk dat er goedkopere alternatieven zijn en sommige wel niet legaal.

Pisteur expérimenté

• 

24 Berichten

Er zijn meer en meer cable cutters omdat simpelweg er gekeken wordt naar de apps die ik opsom en niet naar hun tv abonnement Ik heb al tientallen mensen in mijn kennisenkring die zeggen ik kijk bijna altijd Netflix maar toch betalen ze nog voor tv dat is ook kostenlijk

Pisteur expérimenté

• 

24 Berichten

Een Roku stick bied veel kanalen aan die legaal zijn en waar niet voor moet betaald worden ze hebben zelf een Netflix achtige Roku Channel jammer dat het enkel op een Roku stick of smart tv werkt en niet op een iPad of Tablet

Super User

• 

11.1K Berichten

@lipoon  ik sta mijn gewaardeerde collega @Anonymous  helemaal bij in dit verhaal dat iedereen dit zelf moet beslissen. 

Er zullen er genoeg zijn die weten dat je apps hebt waar je tv mee kan kijken maar niet iedereen gebruikt dit. Ik zelf gebruik het ook niet heb ook een decoder thuis staan en dat zal ook nog jaren zo blijven , zolang die decoders bestaan. Ik ben niet van plan via de gsm te streamen naar een tv om op die manier tv te kijken. 

Dus ik raad iedereen aan om dit totaal zelf uit te maken wat die wil doen en hoe die tv kijkt. 

Chef pisteur

• 

83 Berichten

Even beantwoorden

Uw zienswijze is correct, ieder beslist wat hij doet, maar wat dan volgt.

Een decoder geeft beter beeld en stabieler ontvangst, niet tegenstaand dat het abbo om tv te kijken €15 kost.

Tegenwoordig is er niet veel zaaks meer op tv, reclame boodschappen heeft het tijdperk van tv entertainment overgenomen , een film van 90 minuten word minstens 3 maal onderbroken met reclame boodschappen die tot 10 minuten duren. De meeste mensen gebruiken 10 tot 15 kanalen. Je switcht van kanaal van de ene reclame boodschap in de andere. Orange kan daar niks aan verhelpen dat versta ik wel, maar ik wil ook niet blijven betalen om reclame boodschappen te bekijken. Ik vind dit gijzeling, je word gedwongen er naar te kijken je moet er voor betalen als abbo en het kost electriciteit, terwijl je dat helemaal niet gevraagd hebt te ontvangen laat staan dat je dit wenst. Het is net spamtv zoals spam in uw mailbox. Je moet dan niet verschieten dat de mensen daaronderuit willen en alternatieven al dan niet legaal opzoeken. Jouw oordeel heb je gegeven, je zult altijd uw decoder blijven gebruiken, dat is uw recht en uw mening, probeer dan ook de mening van anderen te respecteren vooraleer de mening van gewaardeerde collega's naar voor te schuiven. 

Loading...