4 Berichten
Kan factuur niet downloaden
Ik kan al geruime tijd mijn factuur niet downloaden van de online klantenzone. Ik heb geen toegang tot de app doordat mijn telefoonnummer van het werk is en mijn TV-internet abonnement op mijn persoonlijke naam staat. Als ik de klantendienst contacteer hebben ze mijn wachtwoord en login zogezegd nodig maar ik geloof niet dat het ook maar iets met mijn account te maken heeft. Heeft iemand hetzelfde probleem of eventueel zelfs een oplossing? Van de klantendienst gaat het niet komen.

Josette
Veteran verkenner
•
8.2K Berichten
@HetGrondigBeu1 goedenavond,
als jij niet je eigen gegevens hebt om in te loggen zal dat nooit gaan.
Dat zal je baas dan voor je moeten doen.
Degene die het contract heeft afgesloten is de eigenaar van al dat gegeven.
Succes.
0
0
HetGrondigBeu1
4 Berichten
@Josette ik kan wel inloggen op de site. De app accepteert enkel een telefoonnummer en dat is van het bedrijf. Met mijn email-adres op de site kan ik wel op de klantenzone van mijn internet en tv abonnement. Nog maar eens iets waar Orange compleet de val mis slaat, dat je enkel met telefoonnummer kan inloggen op de app.
0
0
Josette
Veteran verkenner
•
8.2K Berichten
@HetGrondigBeu1
dat schreef ik je al, alleen hij kan dat waarvan het telefonnnummer toegekent is.
En daar slaan ze echt de bal niet mis hoor!
Dat is echt een soort van veiligheid, dus neem contact op met de persoon
van dat telefoonnummer.
Fijne avond.
(bewerkt)
0
0
HetGrondigBeu1
4 Berichten
@Josette leuk dat je jezelf tagt. Nogmaals, telefoonnummer en tv en internet abo hebben niets met elkaar te maken. Ik kan op de app maar enkel om het gsm abonnement te zien. Niet mijn internet en tv waar mijn gsm nummer niet aan gekoppeld is. Mijn werk kan dus NIETS veranderen aan dit feit. Orange slaat wel degelijk de bal mis en op meerdere manieren. Waarom zou een klantendienst anders mijn wachtwoord vragen? Wat een klucht is dat? Maar voor de rest wacht ik op een zinnig antwoord van iemand anders. Toch bedankt om te proberen helpen.
0
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@HetGrondigBeu1
Als het ik goed begrijp zou je dus via de app al je abonnementen willen zien ? ( even buiten je facturen om gezien ). Dan kan ik wel mee gaan in je verhaal want Orange laat het enkel toe om in de app met een geldig gsm nummer in te loggen. Als je een gsm nummer hebt van je werkgever zou je dit ook bij je producten moeten kunnen zien. Maar dat is mijn mening natuurlijk. je hebt immers een 'pakket' maar één onderdeel wordt door je werkgever betaald.
Via je klantenzone online kan je met je email adres inloggen en dan zie je jou gegevens. En daar kan je als het goed jou facturen wel inzien en downloaden.
Maar kan je ook eens zeggen welke factuur je wil downloaden die van je gsm nummer of die van je internet en tv ? Want alles wat je werkgever betaald die facturen zie je niet dat is rechtstreeks voor je werkgever.
0
0
HetGrondigBeu1
4 Berichten
@patrick2 nee ik wil op de klantenzone op de gewone desktop site mijn facturen van mijn persoonlijk tv internet abonnement downloaden. Maar dat is niet mogelijk want de knop "download factuur" doet niets.
0
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@HetGrondigBeu1
Heb je al eens geprobeerd je cashe en cookies te legen ? Eventueel een andere browser waarin dit wel kan ?
Zo niet en je hebt alles geprobeerd ligt er toch ergens een probleem in je profiel. Ik kan mijn facturen downloaden , daar heb je niks aan , maar het is wel ff kijken of het geen algemeen probleem is.
Dat ze bij de klantendienst je login vragen zou eigenlijk niet mogen en kunnen. Dat is strikt persoonlijk dus als ze al iets willen nakijken zullen ze dit door de achterliggende dienst moeten doen.
Jammer genoeg kunnen we niet heel veel meer doen voor je als dit een issue is want dat is moeilijk op te lossen aangezien dit iets is in de klantenzone.
0
YannickV
Moderator
•
112 Berichten
Hey @HetGrondigBeu1 om op je MyOrange app te geraken voor je eigen prive internet en TV, en als dat ook de enige diensten zijn, moet je deze aanmaken doormiddel van je FCLI code en niet via je telefoonnummer.
0
0