Beginnende scout
 •Â
114 Berichten
Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice




alain_c
14 Berichten
juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?
23
Droopy_Kat
14 Berichten
Tja vorige dagen een niet werkende App
Nu de site die niet mee wil werken
Alweer geen succes bij inloggen
Er is nog veel werk aan de winkel bij Orange aangezien ze nogal vaak technische problemen ondervinden
2
alain_c
14 Berichten
Visual Voicemail kunnen inschakelen via 'klantenzone'. Maar hoelang duurt het nu wanneer het werkt?
0
0
promenade
7 Berichten
29
0
Jakke
3 Berichten
Nog niet gebruikt maar je voice mail moet daarvoor volledig actief staan.
0
0
Bolleke-Beezeke
10 Berichten
Is wel maar boorvtoedyellet die android oreo hebben
0
0
bartvercammen
1 Bericht
Geweldige mogelijkheid en enorm tijdsbesparend.
2
StephanT
11 Berichten
Vind ik nu eens echt een schitterende toevoeging, eenvoudig, doorzichtig en gemakkelijk in gebruik!
0
0
Converted
47 Berichten
Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?
Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks
Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)
36
0
Converted
47 Berichten
@Totem Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?
Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks
Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)
0
0
Herihor
Beginnende scout
 •Â
87 Berichten
Ik heb een iPhone Xs, een koala abonnement en ik heb niets moeten doen om visual voicemail te krijgen. Het werkt gewoonweg perfect en laat me toe mijn voicemail te wissen als hij niet belangrijk is en een tijdje te bewaren las hij belangrijk zou kunnen zijn. Heerlijk overzichtelijk, doe zo voort Orange!
0
0
Charlo1
2 Berichten
Yes! Super handig
6
ElsFra
7 Berichten
In de app staat; kijk de tutorial hier. Ik zie geen tutorial? Kan iemand mij helpen?
1
0
AU3
28 Berichten
Ik vind de weg niet om deze te activeren
5
0
Reservoir_Dog
2 Berichten
Werkt niet. Iphone 12 pro max ios 14.3 dus daar ligt het niet aan.... Staat actief in my orange maar krijg het helemaal niet werkend....
Trouwens, om je gsm in te stellen staan andere gegevens tov hetgeen de sim ophaalt..... Waarom is dit?
APN iphone.mobistar en als je de stappenplan volgt op deze site staat er mworld.be.... De welke is nu de juiste? (instellingen voor internet)
0
0