Profiel van CandiceV
Ancien chaman

Ancien chaman

 • 

114 Berichten

Hoe de duur van je beltoon verkorten of verlengen voor de voicemail opneemt

Wist je dat je de duur van je beltoon kunt verlengen of verkorten voor de voicemail opneemt! Praktisch wanneer je altijd net te laat bij je telefoon bent bijvoorbeeld! 😉

Je kan beslissen of je telefoon, 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden zal rinkelen.

Bel een van de volgende codes. Daarna krijg je een boodschap om je keuze te bevestigen.
(Opgepast, dit is alleen voor abonnementen geldig!)

  • **61*+32495955555*11*05# voor 05 seconden
  • **61*+32495955555*11*10# voor 10 seconden
  • **61*+32495955555*11*15# voor 15 seconden
  • **61*+32495955555*11*20# voor 20 seconden
  • **61*+32495955555*11*25# voor 25 seconden
  • **61*+32495955555*11*30# voor 30 seconden

 Ziezo, Wat heb je gekozen? 🙂

Pisteur expérimenté

 • 

16 Berichten

Op hoeveel staat het standaard ingesteld ? 20 seconden ?

Pisteur expérimenté

 • 

39 Berichten

Klopt standaard is dat 20 sec.

Maar je kan zelf beslissen om de duurtijd te verkorten naar, 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden.

Zie werkwijze bovenaan.

Pisteur confirmé

 • 

3 Berichten

Ik nam de 30 sec.....ik kreeg wel geen boodschap om dit te bevestigen.

Ik kreeg een melding van iets van een registratie....??

Pisteur expérimenté

 • 

39 Berichten

Lijkt me dan ook gelukt te zijn.

Je krijgt ook geen bericht enkel een popup zoals ik vermoed bij jou het geval was.

 

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Deze werkwijze werkt jammer genoeg niet voor prepaid-kaarten! Hoe dient dit dan te gebeuren?

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Graag een antwoord op mijn vraag Candice?

Ancien chaman

 • 

114 Berichten

@promenade heeft gelijk, het is alleen beschikbaar voor abonnementen. Ik zal mijn eerste bericht aanpassen, bedankt! 🙂

Maar waarom weet ik helaas niet @Rafjel, sorry, ik weet alleen dat dit hetzelfde is bij de andere operatoren. 

Candice

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

@CandiceV, graag nog in je omschrijving aanvullen dat deze werkwijze énkel geldt voor abonnementen, en NIET voor prepaid-kaarten.Smiley clignant de l'œil

Apprenti pisteur

 • 

1 Bericht

Als prepaid klant vind ik dit toch ook wel heel vervelend...

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

@narcis Prepaid-klanten kunnen dit zonder problemen laten aanpassen via Messenger door m.me/OrangeBelgium. Heb daar ondertussen zelf een heel positieve ervaring mee.

Apprenti éclaireur

 • 

1 Bericht

Altijd het zelfde kies je voor 30 seconden dan rinkeld de gsm 8 keer dat is ongeveer 12 seconden en dan is het het antwoord apparaat !!!!

 

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

beste Candice, je vergeet er bij te vermelden dat dit enkel maar van toepassing is voor nummers met abonnement!

Super User

 • 

8.1K Berichten

Goedemorgen, ik ben al een week een nieuwe klant en heb al

een paar keer dit geprobeerd te doen, maar ik krijg helemaal géén gehoor? 

Wat doe ik fout? 

 

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Josette, wat heb je via welke weg geprobeerd?
- met abonnement: via de toetsenreeks
- met prepaid: via messenger

Super User

 • 

8.1K Berichten

Ik heb een abonnement.

Via de toetsenreeks.

 

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Indien je geen verandering opmerkt, zou ik dit via messenger aan de Orange-medewerker laten weten.

Super User

 • 

8.1K Berichten

Oké merci gaan we doen. Bedankt.

Pisteur expérimenté

 • 

39 Berichten

Ik vermoed dat je toch ergens een teken hebt gemist, echt alles juist overnemen zoals in de topic staat.

Je krijgt ook niet echt een antwoord zoals een sms ofzo, enkel een soort kortstondige popup op je scherm die je meld dat het is aangepast.

Pisteur expérimenté

 • 

39 Berichten

Werkt ook bij mij niet, krijg melding verkeerde MMI code of krijgt geen verbinding, meerdere malen geprobeerd.

Pisteur expérimenté

 • 

39 Berichten

Ondertussen opgelost, nog een keer geprobeerd en is echt wel pletten dat alles speciale tekens worden geplaats en op de juiste plaats staan. Dus opletten bij het intypen van deze lange reeks cijfers en teken. Groetjes allemaal

4.4K Berichten

Heel handig , dank u , ik heb het op 30 gezet .

 

Groeten,

bigMODDER

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Op 30 gezet... Eindelijk 😘

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

Ik heb het nu ook op 30 gezet ,want blijkbaar ging mijn voicemail toch nog . Bedankt voor de tinneke2 

Pisteur vétéran

 • 

45 Berichten

Geweldig, ik heb het ingeschakeld op 30!

4.4K Berichten

Wist niet dat dit kon. Merci!

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

@AnonymousMet de handige uitleg van @CandiceV weet je nu hoe je het moet gebruiken . zeer goed Topie bedankt 🤩  🙏 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Éclaireur novice

 • 

1 Bericht

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Wist helemaal niet dat dit kon

 

Pisteur confirmé

 • 

18 Berichten

Lukt bij mij niet

Er komt steeds een foutmelding op mijn scherm

1 Bijlage

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Bij welke provider ben je, en heb je prepaid of abonnement?
Er zijn namelijk providers die deze mogelijkheid bij prepaid sim-kaarten niet ondersteunen.

Super User

 • 

8.1K Berichten

@zr7veke goedenavond,

heb je abonnement?

 

Super User

 • 

8.1K Berichten

@CandiceV 

vandaag die van mijn man, ingesteld op 30 seconden, is gelukt!

Merci.

Loading...