4 Berichten

Vraag ivm tv box

Beste, 
Ben aan het overwegen om klant te worden. Heb wel een vraag ivm tv. 
Wij hebben een bestaand account bij Netflix. Kan ik deze gebruiken bij jullie, ik ben van plan om tv plus te nemen. 
Mvg Dirk

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Dirk_  een goedemiddag,

dat kan je  hier lezen gaan.

Klik op de blauwe hier, je kan ook naar het nr 5000 telefoneren.

Super User

• 

8K Berichten

Ja, je kunt je bestaand abonnement van Netflix koppelen met de TV box

zie hier https://community.orange.be/nl_NL/conversations/default_topic/its-netflix-time/684800c2168e5500c4fada6b 

Goed om te weten:

•  Een bestaand Netflix-account kan worden gekoppeld

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Gregory  goedemorgen,

was mijn link niet goed? 

Super User

• 

8K Berichten

je link is voor nieuwe abonnementen, niet voor bestaande, 

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Gregory  is een bijna nieuwe klant hé. 

Bij Orange. 

(bewerkt)

Super User

• 

8K Berichten

Het gaat over een bestaand netflix abonnement 

Leerling verkenner

• 

609 Berichten

Hey @Dirk_ ,

Kort door de bocht, ja, je kan je bestaand Netflix abonnement behouden en gebruiken bij Orange.

Waar je vooral moet op letten is dat je het bestaande Netflix account correct koppelt met je Orange factuur. Je zal namelijk een mail krijgen van Orange om je Netflix te activeren/registreren en dan moet je het emailadres ingeven die je momenteel gebruikt voor je bestaande Netflix account.

Als je een ander emailadres gebruikt dan zit je met dubbele kosten. Je oud abonnement van Netflix blijft dan namelijk doorlopen terwijl je een nieuw Netflix abonnement hebt opgestart via Orange (en hier dus ook nog eens voor betaalt via Orange). 

Als je het correcte emailadres doorgeeft dan laat Orange dit weten aan Netflix dat je toekomstige facturatie via hen mag gebeuren.

Dus onthou, ja het is mogelijk maar lees aub uw mails heel goed zodat je niet per ongelijk met 2 Netflix account zit.

Eens TV is geïnstalleerd is het kwestie van je emailadres en paswoord in te voeren via de TV box en je kan Netflix kijken.

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•