Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-18 19h06
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Zelf ben ik nieuw op dit forum.
Een tijd geleden heb ik een afspraak gemaakt met orange voor een installatie van het internet + tv (love).
Dit heeft de techieker ook mooi inorde gebracht, vriendelijk mens trouwens. (4tal weken geleden)
Maar nu ben ik nog altijd aan het wachten op de techieker( van Telenet) die mij moet aansluiten op het net.
Tevens heb ik al een 4tal of meerdere telefonische afspraken gemaakt en heb ik ook verschillende data gekregen maar tevergeefs.
Zelf ben ik wel aan het overwegen om over te stappen van provider aangezien het toch niet inorde geraakt, kan iemand me hier enige info over geven?
Alvast bedankt
Verbist Jody
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Zelf ben ik nieuw op dit forum.
Een tijd geleden heb ik een afspraak gemaakt met orange voor een installatie van het internet + tv (love).
Dit heeft de techieker ook mooi inorde gebracht, vriendelijk mens trouwens. (4tal weken geleden)
Maar nu ben ik nog altijd aan het wachten op de techieker( van Telenet) die mij moet aansluiten op het net.
Tevens heb ik al een 4tal of meerdere telefonische afspraken gemaakt en heb ik ook verschillende data gekregen maar tevergeefs.
Zelf ben ik wel aan het overwegen om over te stappen van provider aangezien het toch niet inorde geraakt, kan iemand me hier enige info over geven?
Alvast bedankt
Verbist Jody
Ugh! @JVerbist
Met dit probleem gaan andere klanten je niet echt kunnen helpen.
De bedoeling van het forum is om gedachten en ideeën te wisselen met elkaar.
In jouw geval heb je technische ondersteuning nodig van de kabeldienst, want dat is de enige manier om die afspraak met Telenet gepland te krijgen.
Ik weet niet in welke mate je al contact hebt opgenomen met de klantendienst, mocht je het nog niet gedaan hebben, kan je of de 5000 optie 4-3-2-1 contacteren of de collega's van de sociale media dienst een seintje geven.
Totem
Beste,
Zelf ben ik nieuw op dit forum.
Een tijd geleden heb ik een afspraak gemaakt met orange voor een installatie van het internet + tv (love).
Dit heeft de techieker ook mooi inorde gebracht, vriendelijk mens trouwens. (4tal weken geleden)
Maar nu ben ik nog altijd aan het wachten op de techieker( van Telenet) die mij moet aansluiten op het net.
Tevens heb ik al een 4tal of meerdere telefonische afspraken gemaakt en heb ik ook verschillende data gekregen maar tevergeefs.
Zelf ben ik wel aan het overwegen om over te stappen van provider aangezien het toch niet inorde geraakt, kan iemand me hier enige info over geven?
Alvast bedankt
Verbist Jody
Ugh! @JVerbist
Met dit probleem gaan andere klanten je niet echt kunnen helpen.
De bedoeling van het forum is om gedachten en ideeën te wisselen met elkaar.
In jouw geval heb je technische ondersteuning nodig van de kabeldienst, want dat is de enige manier om die afspraak met Telenet gepland te krijgen.
Ik weet niet in welke mate je al contact hebt opgenomen met de klantendienst, mocht je het nog niet gedaan hebben, kan je of de 5000 optie 4-3-2-1 contacteren of de collega's van de sociale media dienst een seintje geven.
Totem
Is geen uitzondering , telenet technieker na 4de afspraak nog niet komen opdagen
Na 20 dagen nog steeds geen concrete afspraak waarbij telenet de dropkabel terug komt herstellen
zit bijn een maand zonder tv en internet en blijkbaar zijn er nog tot nu toe geen hoopgevende vooruitzichten
Is geen uitzondering , telenet technieker na 4de afspraak nog niet komen opdagen
Na 20 dagen nog steeds geen concrete afspraak waarbij telenet de dropkabel terug komt herstellen
zit bijn een maand zonder tv en internet en blijkbaar zijn er nog tot nu toe geen hoopgevende vooruitzichten
Ugh @bmorren,
Ik kan je frustratie best snappen, beste Triber :-(!
Heb je intussen al meer feedback van onze Orange-stamleden?
Verblijd het hart
🌵 Totems Saluut 🌵