annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aan het wachten op technieker (telenet)

Topic gestart op: 01-06-18 19h06

Antwoorden: 3 antwoorden

JVerbist
Aspirant verkenner

Aan het wachten op technieker (telenet)

OPGELOST

Beste,

Zelf ben ik nieuw op dit forum.

Een tijd geleden heb ik een afspraak gemaakt met orange voor een installatie van het internet + tv (love).

Dit heeft de techieker ook mooi inorde gebracht, vriendelijk mens trouwens. (4tal weken geleden)

Maar nu ben ik nog altijd aan het wachten op de techieker( van Telenet) die mij moet aansluiten op het net.

Tevens heb ik al een 4tal of meerdere telefonische afspraken gemaakt en heb ik ook verschillende data gekregen maar tevergeefs.

Zelf ben ik wel aan het overwegen om over te stappen van provider aangezien het toch niet inorde geraakt, kan iemand me hier enige info over geven?

 

Alvast bedankt

Verbist Jody

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Zelf ben ik nieuw op dit forum.

Een tijd geleden heb ik een afspraak gemaakt met orange voor een installatie van het internet + tv (love).

Dit heeft de techieker ook mooi inorde gebracht, vriendelijk mens trouwens. (4tal weken geleden)

Maar nu ben ik nog altijd aan het wachten op de techieker( van Telenet) die mij moet aansluiten op het net.

Tevens heb ik al een 4tal of meerdere telefonische afspraken gemaakt en heb ik ook verschillende data gekregen maar tevergeefs.

Zelf ben ik wel aan het overwegen om over te stappen van provider aangezien het toch niet inorde geraakt, kan iemand me hier enige info over geven?

 

Alvast bedankt

Verbist Jody

Ugh! @JVerbist

 

Met dit probleem gaan andere klanten je niet echt kunnen helpen.

De bedoeling van het forum is om gedachten en ideeën te wisselen met elkaar.

In jouw geval heb je technische ondersteuning nodig van de kabeldienst, want dat is de enige manier om die afspraak met Telenet gepland te krijgen.

Ik weet niet in welke mate je al contact hebt opgenomen met de klantendienst, mocht je het nog niet gedaan hebben, kan je of de 5000 optie 4-3-2-1 contacteren of de collega's van de sociale media dienst een seintje geven.

 

Totem

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Zelf ben ik nieuw op dit forum.

Een tijd geleden heb ik een afspraak gemaakt met orange voor een installatie van het internet + tv (love).

Dit heeft de techieker ook mooi inorde gebracht, vriendelijk mens trouwens. (4tal weken geleden)

Maar nu ben ik nog altijd aan het wachten op de techieker( van Telenet) die mij moet aansluiten op het net.

Tevens heb ik al een 4tal of meerdere telefonische afspraken gemaakt en heb ik ook verschillende data gekregen maar tevergeefs.

Zelf ben ik wel aan het overwegen om over te stappen van provider aangezien het toch niet inorde geraakt, kan iemand me hier enige info over geven?

 

Alvast bedankt

Verbist Jody

Ugh! @JVerbist

 

Met dit probleem gaan andere klanten je niet echt kunnen helpen.

De bedoeling van het forum is om gedachten en ideeën te wisselen met elkaar.

In jouw geval heb je technische ondersteuning nodig van de kabeldienst, want dat is de enige manier om die afspraak met Telenet gepland te krijgen.

Ik weet niet in welke mate je al contact hebt opgenomen met de klantendienst, mocht je het nog niet gedaan hebben, kan je of de 5000 optie 4-3-2-1 contacteren of de collega's van de sociale media dienst een seintje geven.

 

Totem

 

0 pluimen
bmorren
Rekruut scout

Is geen uitzondering , telenet technieker na 4de  afspraak nog niet komen opdagen

Na 20 dagen nog steeds geen concrete afspraak waarbij telenet de dropkabel terug komt herstellen  

zit bijn een maand  zonder tv en internet en blijkbaar zijn er nog  tot nu toe geen hoopgevende vooruitzichten

 

 

 

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Is geen uitzondering , telenet technieker na 4de  afspraak nog niet komen opdagen

Na 20 dagen nog steeds geen concrete afspraak waarbij telenet de dropkabel terug komt herstellen  

zit bijn een maand  zonder tv en internet en blijkbaar zijn er nog  tot nu toe geen hoopgevende vooruitzichten

Ugh @bmorren,

 

Ik kan je frustratie best snappen, beste Triber :-(!

Heb je intussen al meer feedback van onze Orange-stamleden?

Verblijd het hart
🌵 Totems Saluut 🌵

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen