Profil de Jonah911

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Access Point / WiFi uitschakelen

Hoi,

Sinds eind december 2017 klant bij orange voor vast internet en tv en komend van Proximus.

Ik heb al altijd een Access Point (TP-Link TL-WA901ND) gebruikt die zeer goed werkte met bbox3 (wifi uit) van Proximus. Sinds de overgang naar de orange (Siligence) modem is de snelheid verschrikkelijk laag en connectie is ook slecht. DHCP al uit gezet op AP maar geen verschil.

Tevens ook geprobeerd om wifi op modem uit te schakelen maar deze komen automatisch weer actief. En wifi van de Siligence modem is ook zeer wisselvallig. (Daarom gebruik AP)

Zijn er enige oplossingen??

Dank u.

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Niemand hier een oplossing voor??

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

Beste,

Ik heb het zelfde probleem

Ik schakel de wifi uit op de modem via gateway/wireless/band mode en kies daar "turn off"

maar na een bepaalde tijdt dagen of maand is de wifi weer actief 

hoe kan ik die permanent uit schakelen?

KoenKV

Super User

 • 

7.2K  messages

Op die vraag is al geantwoord. Ga naar de instellingen en kies de kalender om op bepaalde tijdstippen de wifi uit te zetten. Selecteer alle vakjes. Klaar is kees.

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

Ik heb geen instellingen / kalender in mijn modem

 

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Ga in de settings/instellingen van je modem en zet wifi aan of af maakt ni uit. Maar bij planning maak alLe uren zwart zodat je wifi niet inschakelde.  Werkt perfect !!! Beetje moeite doen en je zal zien wifi blijft uit. 😀

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

Hier zijn de mogelijke menus die ik heb en daar staat settings/instellingen niet tussen

Knipsel1.JPGKnipsel2.JPGKnipsel3.JPGKnipsel4.JPGKnipsel5.JPGKnipsel6.JPG

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Ik zal je bellen en uitleggen hoe je het doet. Mijn nr is **bleep**1.

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Schakel de planner aan en probleem opgelost.

Loading...