Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-06-21 13h24
Antwoorden: 24 antwoorden
Ik heb sinds dinsdag avond 08/06/2021 geen vast internet meer, we zijn nu 15/06/2021. Blijkbaar heeft orange foutief mijn modem gedactiveerd. Ik heb woensdag ochtend gebeld, donderdag, vrijdag, zaterdag, en maandag : ELKE keer hetzelfde verhaal. Het is al in "prioriteit" gezet en men werkt eraan.
Hoe lang kan het duren om een reactivatie uit te voeren ? En wat doet men eraan gedurende een hele week ??? Een nieuwe kabel aan het leggen vanuit Brussel tot in Bertrix ???
Zijn hier nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hebben ze dit kunnen versnellen ?
In het beste geval is het onwelwillendheid en eventueel erger nog, incompetentie 😞
Top,
Hopelijk krijg ik ook snel reactie 👍😁
Ik heb de reactie gekregen dat ik altijd mobiel internet kan bijkopen. Tot €50 kunnen zij een kredietnota maken. Maar €10 betalen voor 5gb vindt ik er een beetje over. Voor het gene waar ik het internet nodig heb is die zo opgebruikt
Smos2102, dan heb je toch al "een" actie gezien. Bij mij is er nog niemand geweest, geen enkele actie zichtbaar 😡
Het blijft wel bedroevend, het niveau van support 😞
En het frustrerende is, telkens als je belt. "A mevrouw kan je even de stroom eruit halen de modem resetten en terug insteken."
Man da heb ik al 1000x gedaan en da helpt niet. Den technieker snapte der ook zelf niks van. Die zei da voor hem mijne modem actief sta maar da ze hem bij Telenet ni terug vinden. En waar ligt de fout dan?
Als Telenet de modem niet terug vind wil dit technisch zeggen dat er geen MAC adressen zichtbaar zijn waarmee de modem mag en kan communiceren op het netwerk. Dus jou modem is niet meer geprovisioneerd zoals wij dat dan noemen. Heel vervelend want geen herkenning van de modem is geen internet verbinding. Nu kan je heel simpel zeggen oh zet het erbij en klaar is het en heb internet maar technisch gezien is dit niet simpel.
Andere oorzaak zou nog kunnen je aansluiting dat je ergens daar fout mee zit. Ook je aansluiting heeft een bepaald nummer dat gekend wordt bij telenet. Maar ook weer technisch moeilijk om het terug te krijgen direct.
Dit probleem kan bij Telenet ook voorvallen en ook dan dient dit door een dossier opgelost te worden want heel simpel is het allemaal niet.