annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al een week geen vast internet meer

Topic gestart op: 15-06-21 13h24

Antwoorden: 24 antwoorden

Metalcat
Gewaardeerd verkenner

Al een week geen vast internet meer

Ik heb sinds dinsdag avond 08/06/2021 geen vast internet meer, we zijn nu 15/06/2021. Blijkbaar heeft orange foutief mijn modem gedactiveerd. Ik heb woensdag ochtend gebeld, donderdag, vrijdag, zaterdag, en maandag : ELKE keer hetzelfde verhaal. Het is al in "prioriteit" gezet en men werkt eraan.

Hoe lang kan het duren om een reactivatie uit te voeren ? En wat doet men eraan gedurende een hele week ??? Een nieuwe kabel aan het leggen vanuit Brussel tot in Bertrix ???

Zijn hier nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hebben ze dit kunnen versnellen ?

In het beste geval is het onwelwillendheid en eventueel erger nog, incompetentie 😞

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
Smos2102
Gewaardeerd verkenner

Na bijna 3 weken is het EINDELIJK opgelost. Bij orange stond niet geregistreerd dat het hier 2 appartementen zijn. Maar alles werkt terug en is nu correct doorgegeven 👍😁🎉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik ben blij voor u. Vergeet niet een kleine compensatie te vragen, tenslotte heb je betaald voor een dienst die je niet gekregen hebt ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Smos2102
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen is het al bijna 3 weken dat ik zonder internet zit. Bij orange kunnen ze mijn modem terug vinden maar bij Telenet niet. Via Facebook en telefonisch contact gehad met Orange maar tot nu toe nog steeds geen oplossing. Compensatie kan ik pas krijgen als alles terug opgelost is. Maar ondertussen ben ik wel al 3 weken aan het betalen voor diensten die ik niet kan gebruiken. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Smos2102  waarom maak jij nog een apart topic hier aan terwijl jou zelfde vraag ook al in een ander topic staat? 

Ik verplaats deze vraag erbij want dit heeft totaal geen nut wat je doet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ericksb
Ervaren verkenner

Het beste wat u hierbij kan doen is eens bellen naar Orange en vragen of er iemand eens kans langs komen of ze jet digitaal repareren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen