annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buffering bij Disney+

Topic gestart op: 24-10-20 20h43

Antwoorden: 6 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Buffering bij Disney+

Ik kom eens raad vragen hier.
Sinds vorige week heb ik last van buffering bij het streamen van Disney+. Bij Netflix heb ik dit totaal niet. Mijn internet werkt normaal, geen haperingen.
Ik stream Disney + /Netflix/VTMgo via Apple TV. Bij Netflix en VTMgo geen problemen.

Op mijn laptop heb ik geen problemen met Disney+

 

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Ja op mijn TV, ik gebruik daar apple TV voor dat aangesloten is op mijn TV
De software van apple TV is sinds vorige week wel bijgewerkt naar tvOS 14.0
Misschien kan dat daar aan liggen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat denk ik persoonlijk van niet. Wij hebben ook Disney+ en kijken ook via Apple tv maar hebben geen probleem ondervonden. Alles is bijgewerkt met de nieuwste software dus daar kan het niet aan liggen. 

Wat voor tv heb je eigenlijk ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

goeiemorgen @patrick2 

Ik heb een Philips TV 47PFL8404H/12. Wel een oud beestje, maar voor mij nog altijd perfect. Zolang die niet kapot is, koop ik geen nieuwe. Goed beeld, super geluid, enz...

Heb gisteren zelf nog wat testen gedaan, Disney+ op mijn PS4 gezet, daar heb ik geen problemen. Heb mijn apple TV eens verbonden via wifi ipv netwerkkabel, waarna ik een speedtest heb uitgevoerd. Wat merk ik nu, dat mijn snelheid hoger is met wifi dan met netwerkkabel.

Dan heb ik Disney+ opgezet en momenteel heb ik precies geen problemen (meer) op mijn apple tv. Hopelijk blijft dit zo.

Ik moet wel zeggen, dat mijn wifi  hier in huis wel echt oké is.
Voorlopig lijkt het probleem precies opgelost, wel stom dat ik daar nu niet eerder heb aangedacht en hier een nieuwe topic gestart ben, waarschijnlijk voor niets. Maar toch bedankt voor jullie raad/mening @patrick2 @Cdt24801 

Fijne zondag nog

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat is niet raar dat je hier een topic start ik zou exact hetzelfde gedaan hebben. Soms denk je er aan om nog dingen te proberen maar soms ook niet , maar wie denkt er nu aan om het via wifi te proberen? Niemand toch !! Ik zou ook denken ben verbonden met kabel stabiele verbinding en wat blijkt ...gaat het met wifi beter ..vreemd...maar bon. 

Toch blij dat het opgelost is of een soort van opgelost. Want ik zou persoonlijk willen dat het met de kabel dan ook werkt. Maar het kan ook software matig zijn in de IOS dat er iets verkeerd is want de IOS 14 is nog helemaal niet up to date. 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen