Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-10-20 20h43
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik kom eens raad vragen hier.
Sinds vorige week heb ik last van buffering bij het streamen van Disney+. Bij Netflix heb ik dit totaal niet. Mijn internet werkt normaal, geen haperingen.
Ik stream Disney + /Netflix/VTMgo via Apple TV. Bij Netflix en VTMgo geen problemen.
Op mijn laptop heb ik geen problemen met Disney+
Ja op mijn TV, ik gebruik daar apple TV voor dat aangesloten is op mijn TV
De software van apple TV is sinds vorige week wel bijgewerkt naar tvOS 14.0
Misschien kan dat daar aan liggen?
@Anonymous dat denk ik persoonlijk van niet. Wij hebben ook Disney+ en kijken ook via Apple tv maar hebben geen probleem ondervonden. Alles is bijgewerkt met de nieuwste software dus daar kan het niet aan liggen.
Wat voor tv heb je eigenlijk ?
goeiemorgen @patrick2
Ik heb een Philips TV 47PFL8404H/12. Wel een oud beestje, maar voor mij nog altijd perfect. Zolang die niet kapot is, koop ik geen nieuwe. Goed beeld, super geluid, enz...
Heb gisteren zelf nog wat testen gedaan, Disney+ op mijn PS4 gezet, daar heb ik geen problemen. Heb mijn apple TV eens verbonden via wifi ipv netwerkkabel, waarna ik een speedtest heb uitgevoerd. Wat merk ik nu, dat mijn snelheid hoger is met wifi dan met netwerkkabel.
Dan heb ik Disney+ opgezet en momenteel heb ik precies geen problemen (meer) op mijn apple tv. Hopelijk blijft dit zo.
Ik moet wel zeggen, dat mijn wifi hier in huis wel echt oké is.
Voorlopig lijkt het probleem precies opgelost, wel stom dat ik daar nu niet eerder heb aangedacht en hier een nieuwe topic gestart ben, waarschijnlijk voor niets. Maar toch bedankt voor jullie raad/mening @patrick2 @Cdt24801
Fijne zondag nog
@Anonymous dat is niet raar dat je hier een topic start ik zou exact hetzelfde gedaan hebben. Soms denk je er aan om nog dingen te proberen maar soms ook niet , maar wie denkt er nu aan om het via wifi te proberen? Niemand toch !! Ik zou ook denken ben verbonden met kabel stabiele verbinding en wat blijkt ...gaat het met wifi beter ..vreemd...maar bon.
Toch blij dat het opgelost is of een soort van opgelost. Want ik zou persoonlijk willen dat het met de kabel dan ook werkt. Maar het kan ook software matig zijn in de IOS dat er iets verkeerd is want de IOS 14 is nog helemaal niet up to date.