annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Business klant en al 6 weken zonder vaste lijn en sinds vandaag geen internet!

Topic gestart op: 08-05-18 16h15

Antwoorden: 6 antwoorden

gino
Ervaren verkenner

Business klant en al 6 weken zonder vaste lijn en sinds vandaag geen internet!

IK zou binnen de 24 uur een bericht krijgen?

is dat de service die ik krijg? Telenet mag dan iets duurder zijn, de service is van een ander niveau.

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
gino
Ervaren verkenner

Bedankt voor uw reactie. Maar vertel me dan eens hoe ik wel een vorm van reactie moet krijgen. is blijft oorverdovend stil en niemand binnen orange komt de afspraken na. als je een forum organiseerd, kan je verwachten dat het niet enkel is om orange te overlanden met wierrok en mirre.....denkt u werkeljk dat ik dit voor de sport doe? 

En mij tot u richten via de sociale media? Daar doe ik niet aan mee. geen tijd en zeker geen interesse om mijn persoonlijk leven te delen met duizenden pseudovrienden. En waarom wel via FB en niet via de klantenservice? Waar is de klantendienst dan voor?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt voor uw reactie. Maar vertel me dan eens hoe ik wel een vorm van reactie moet krijgen. is blijft oorverdovend stil en niemand binnen orange komt de afspraken na. als je een forum organiseerd, kan je verwachten dat het niet enkel is om orange te overlanden met wierrok en mirre.....denkt u werkeljk dat ik dit voor de sport doe? 

En mij tot u richten via de sociale media? Daar doe ik niet aan mee. geen tijd en zeker geen interesse om mijn persoonlijk leven te delen met duizenden pseudovrienden. En waarom wel via FB en niet via de klantenservice? Waar is de klantendienst dan voor?

Ugh Gino,

 

Het is niet de bedoeling om de klantendienst van Orange te vervangen. Ik, Totem De Grote Wijze, heb namelijk geen toegang tot je persoonlijke informatie. Maar ik tracht door tips & tricks je wel op weg te helpen. 

 

De klantendienst helpt je graag verder! Je kan hen ook telefonisch contacteren.

 

Totems groet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen