Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-25 23h45
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo iedereen,
Ik moet elke dag soms meermaals mijn cisco bak resetten wegens storingen op mijn vaste lijn.
Het kan enkele gesprekken goed gaan, maar dan heb ik weer ellende.
Deze lijn heb ik enkel voor mijn bijverdienste. Ondertussen ben ik door deze ellende al klanten verloren en dreig ik mijn job helemaal te verliezen op deze manier.
Ik moet nu verplicht op mobiel bellen en overweeg ik mijn vaste lijn volledig op te zeggen.
Zijn er hier nog mensen die deze onverklaarbare problemen hebben.
@Kitten666 schreef:
Hallo iedereen,
Ik moet elke dag soms meermaals mijn cisco bak resetten wegens storingen op mijn vaste lijn.
Het kan enkele gesprekken goed gaan, maar dan heb ik weer ellende.
Deze lijn heb ik enkel voor mijn bijverdienste. Ondertussen ben ik door deze ellende al klanten verloren en dreig ik mijn job helemaal te verliezen op deze manier.
Ik moet nu verplicht op mobiel bellen en overweeg ik mijn vaste lijn volledig op te zeggen.
Zijn er hier nog mensen die deze onverklaarbare problemen hebben.
Op zich komt dit neer op het probleem omzeilen ipv het op te lossen, maar ik zou het in uw plaats ook zo doen.
Zou de vaste lijn opzeggen - gebruik gewoon VoWifi op je mobiele telefoon als je 4G binnenshuis niet al te best is https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-netwerk/vowifi
VoWifi werkt heel goed bij mij. Je moet wel een goede wifi verbinding hebben. Ik werk op de 5 GHz band met een vast internet van 150 Mbps
Je bespaart 12 EUR/maand en de miserie van de cisco bak te resetten
Opdoorschakeling vaste lijn inschakelen: *21*nummer#
Voorbeeld toets dus *21*04xxxxxxx23 afsluitend met een hekje.
oproepdoorschakeling uitzetten : #21#
Je kan dit dan bv in je favorieten zetten dan hoef je maar op een knopje te drukken om te activeren/deactiveren.
Misschien is het een tussenoplossing om je telefoonnummer door te schakelen naar je gsm?